2010年1月10日 星期日

幼潛第 4 堂

爸爸出差, 今堂由工人姐姐幫手, 一如以往, 弟弟都係處於眼瞓階段, 想玩但好眼瞓所以炆爭非常!  見到工人姐姐仲衰, 完全喊到收唔到聲, 係咁指住度門眼尾望住窗口係都要出去....


遊戲 1 -- 唱 "手指歌" & "五官歌"

用毛毛擦擦弟弟手指仔配合歌詞唱手指歌, 弟弟都好有興趣, 俾個毛毛擦擦過手背時仲笑添!  可惜唱五官歌就唔制勒, 平時我地唱呢首歌等弟弟換片乖乖地架麻, 唔知係咪佢聽到以為我地監佢換片, 所以喊得好大聲 @.@


遊戲 2 -- 手指畫

為配合手指歌於是我地玩埋手指印畫, 已經喊緊既弟弟俾我監佢著圍裙穿手袖更加喊到收唔到聲, 完全唔肯埋枱坐低, 更加唔肯伸隻手指出黎點顏色.... 真係徙氣 @.@  反而小慈玩到好開心, 印左 5 -6 隻顏色後頂唔住自己太污漕先收手


遊戲 3 -- 穿隧道

又到大肌肉時間, 今次要小朋友爬!  爬高, 爬低, 爬斜路, 爬樓梯, 爬隧道..... 個個 BB 都好似有自我保護機制咁, 爬完斜路要落樓梯, 全部都會自動自覺擰轉身用腳落先, 唔會一頭盅落去, 好醒!  弟弟都仲喊緊, 點知我推佢入條隧道佢係喊住咁爬, 爬到出黎竟然笑晒, 跟住就 non-stop 咁爬左好多次隧道!  連帶心情都轉好, 所有爬既野全部都玩晒先落堂, 哈!


眼框仲有眼淚但又笑喎, 心情幾複雜


夜晚攞左套 5 件既樂器出黎俾小慈小明玩, 估唔到弟弟都好有天份, 示範 2-3 次就識自己玩, 仲同小慈家姐一樣 13 個月大識吹喇叭添, 叻叻呀!  你睇弟弟個樣幾認真


呢件係不受歡迎既樂器但佢地超鍾意玩, 我就俾佢地攪到頭都痛埋....


沒有留言:

張貼留言