2010年1月17日 星期日

幼潛第 5 堂

爸爸出差返黎仲係有時差, 今堂都係由工人姐姐幫手!  弟弟瞓到 8:00 am 先起身狀態大勇, 完全冇喊過又冇扭計, 只係成日爬出地墊攪課室 d 野, 下下要我捉佢返黎!  吸收上次既經驗, 今次我叫姐姐呢埋唔好俾弟弟見到佢, 雖然弟弟隱約地知道姐姐應該出現係窗口附近, 手指指咁指住窗口幾次, 不過搵唔到又冇咩野


遊戲 1 -- 疊高 1 吋半至 2 吋既積木

弟弟識疊, 疊到 3-4 粒, 只係唔識放手同埋有時唔小心掃跌番, 未掌握到力度, 但佢係有意識疊高既, 練習多幾次應該 ok


遊戲 2 -- 配對相同物件

舉例將 2 個波 + 1 個公仔放係佢面前, 如果弟弟攞住個波 (通常男仔都會揀波) 咁就叫佢配番個一樣既俾你, 教佢講 "係喎, 一樣係波波黎架喎~~"  不過呢個係有難度既, 只係開始灌輸抽象既概念俾佢, 促進認知能力既發展而已


遊戲 3 -- 撕紙

俾 d 厚身少少既雜誌紙先撕開個角再俾弟弟撕爛埋佢, 促進手部功能既運用, 平時係屋企撕慣紙巾既弟弟完全冇難度, 只係個衰仔成日襯你唔為意就抽水食左張紙 @.@  好在而家大個 d 都識分 d 野好食定唔好食, 趙左 2 下知道張紙唔好味都識皺晒眉頭咁吐番張紙出黎!!  正傻仔!  佢開始識分我先冇咁擔心佢會亂食野, 佢以前真係狗屎垃圾都放入口!


第 5 堂喇, 弟弟都開始習慣幼潛既模式, 雖然之前幾堂都係喊, 但佢喊住都學到野, 好似今堂咁, 張姨姨點名叫 "郭恩明" 佢又識望住人, 我幫佢舉手佢又好合作, 人地俾貼紙佢又識貼係心口唔扯走; 本來爬左去攪野, 聽到 "我們坐得好靚, 小朋友坐得好靚" 又識爬番埋黎我度坐我大脾; 用濕紙巾抹手就知道有餅食; 聽到 "小朋友拜拜" 就識做拜拜手, 嘴仔又講 bye bye, 醒醒目目咁真係好得人鍾意, 希望佢頂住唔扭眼瞓堂堂都咁醒就好啦!


我係一個幾好玩既媽媽, 通常陪小明小慈玩我會好多 "聲氣", 繪影繪聲咁吸引佢兩個注意!  近來教緊弟弟學動物既叫聲, 貓貓呀, 狗狗呀, 雀仔呀, 大笨象呀, 獅子老虎等, 咁多種動物之中弟弟只係肯學獅子叫, 一講獅子弟弟就會 "wow~~~" 一聲咁學獅子咆哮  


今晚同弟弟玩車仔, 我將架車向前推時 "vee~~~" 左一聲, 弟弟可能覺得好有趣, 即刻接住架車再 "vee~~" 番俾我, 咁就學識左!!  爸爸即刻打蛇隨棍上咁教弟弟叫 "爸爸~~", 點知個衰仔唔睬佢繼續 vee~~ :DDDD


沒有留言:

張貼留言