2010年1月4日 星期一

小慈好生性

今朝 7:30am

小慈: "媽媽, 今日駛唔駛返學呀?"

我: "小慈放假唔駛返學, 不過媽媽要返工!"

小慈: "點解你要返工既?  返工做咩野呀?"

我: "返工賺錢買玩具呀, 買奶奶呀, 買尿片, 買餅餅俾小慈同埋弟弟羅"

小慈: "我都想返工呀!"

我: "你咁細個唔可以返工架, 媽媽返工賺錢, 小慈返學讀書, 弟弟大個 d 都會好似小慈家姐咁返學讀書, 你要俾心機讀書, 學多 d 字遲 d 講故事俾媽媽聽知唔知?"

小慈: "嗯~~  媽媽你要小心渣車唔好撞車呀!"


放工返屋企

小慈: "爸爸, 媽媽你地返黎拿?  返工係唔係好辛苦好攰呀?  我幫你揼骨丫~~"

小慈: "媽媽你坐低啦, 係唔係呢個位呀?  係唔係好舒服呀?"

小慈: "爸爸返工都好辛苦, 爸爸都要揼骨架!  揼完後面揼前面先..."

爸爸: "前面唔駛揼架"

小慈: "揼左好 d 既.... 咁, 不如我同你鍊骨丫, 要鍊膊頭架喎!"

小慈: "我都好辛苦呀, 到你地幫我鍊喇~~"

我: "下?  你都唔駛返工, 點解你會好辛苦既?"

小慈: "係呀, 梗係辛苦啦, 我幫你地揼骨好辛苦架麻~~"


真係唔該晒你呀, 小慈  XDDDDD


沒有留言:

張貼留言