2010年1月11日 星期一

我個女

逢星期一, 小慈都必定有功課要做, 仲至少有 2 樣功課添!  

"故事幼塗樂" 係練習連線同埋油顏色, 小慈最樂意亦都可以自己完成, 令我有壓力既就係 "新聞分享", 真係唔係次次都遇到好新聞 or 岩小慈既新聞可以剪返去同老師同學分享架麻!  所以我而家差不多日日都要睇報紙, 一見到有岩既新聞就即刻剪起佢以備不時之需!  老師都成日係我面前讚小慈, 話新聞分享佢真係講到內容, 表達清晰, 好勇敢講得好大聲 ^^  算佢啦!


今日仲好笑, 當小慈照常係書枱油顏色做功課, 我就係度幫佢執書包之際, 我好自然哼歌唱左句:  

"試問我也不是你~~"  

專心油緊顏色既小慈竟然接口: "沒絕對勝利~~"

係呢一刻, 完全 out of my expectation, 我真係好錯愕!!  跟住就爆笑 :)   


小慈呀小慈, 你真係我個女黎架!  我開心得好緊要!  第一, 我完全估唔到佢識唱呢首歌!!  第二, 我估唔到小慈會同我合唱, 仲要接得咁好完全冇甩 beat, 岩晒 key, 咬字仲要好正添!  真係笑死我呀!  第三, 我地只係間唔中睇電視絕對唔係電視精, 放工返屋企只係睇畢打同埋新聞, 我冇教亦都唔打算教小慈唱時代曲, 係都大 D 先啦, 但估唔到聽聽下潛移默化小慈就學識左!  所以更加提醒我要留意自己既行為舉止, 小朋友模仿左你都不自知架!  


小慈, 媽媽覺得你音樂方面真係有 d 天份, 我絕對相信小慈係可以同我二部合唱既, yeah  諗起就開心~~


睡前故事時間, 今晚攞番本我一早買左既兒童聖經同小慈讀下, 呢本兒童聖經全名叫 "幼兒聖經故事之天父愛我", 故事好簡單, 話牧羊人有 100 隻羊仔, 有一晚唔見左 1 隻, 於是牧羊人放低 99 隻羊, 行左好耐, 去左好多地方都要搵番佢走失左既羊仔, 途中遇見唔見左 $1 既婆婆, 離家出走既敗家仔, 國王請飲, 將屋建在沙地既叔叔...... 等, 將好多聖經故事串連埋一齊, 只係想表達一個意思 -- 天父愛我!!


小慈未明白內裡既深層意義, 不過對於牧羊人千辛萬苦, 不怕困難咁搵番佢失去左既 1 隻羊仔表現得好開心, 我仲教埋小慈唱我最鍾意既一首詩歌 --  我是主的羊

"主領我, 到青草地安歇在溪水旁黃昏時主與我一路同行牧場上, 主的羊都得飽足, 心快暢我是主的羊青草地, 溪水旁, 黃昏時, 有主與我同行黑暗夜, 路崎嶇, 每一步, 跟隨主行"


係我既美妙歌聲底下, 唱唱下小慈就瞓著左.... 天父比我更愛你呀!  小慈 Good Night

zzzZZZZzzzZZZZzzzzZZZZZzzzzzz

沒有留言:

張貼留言