2010年1月15日 星期五

小慈的手冊

不經不覺, 小慈已經返學讀書 1 年有多, 今日老師派手冊, 原來有度高磅重!  "體重體高記錄表" 每個月都會填寫一次, 由 2008 年 9 月入讀 N1 時重 10 KG 高 91 CM, 到而家 K1 上學期尾有 13 KG 重 97.5 CM 高好有進步架喇, 小慈整個 2009 年都企硬係 12.5 KG 完全冇重過!!  今次終於見到佢有突破, 真係好開心!  

仲有一樣野令我開心就係老師填寫既 "在學校生活表現", 2009 年 12 月份, 小慈終於全部都有良好表現, 總共有 18 個 tick!! All Pass~~~ 成功喇 ^^ 

1. 願意嘗試各種食物

2. 能自己進食及保持清潔

3. 能自己入睡及不會騷擾別人

4. 在飯前及便後有洗手習慣

5. 遇到困難時, 懂得尋求協助或解決方法

6. 能合理表達情緒

7. 對人有禮貌

8. 與別人融洽相處

9. 樂意幫助別人

10. 能接納老師的勸勉

11. 有應對能力

12. 能專注於學習活動

13. 能遵守日常規則

14. 能獨自進行學習活動

15. 愛惜玩具及公物

16. 用完的東西會放回原位

17. 自我照顧能力 (穿衣 / 穿鞋 / 穿襪 / 梳頭 / 摺被)

18. 能保持衣履及儀容整潔


小慈一直最差既就係 1 & 6, 佢其實咩都肯食, 不過食得慢一直都係佢既死穴, 又會食到中眼訓要老師餵佢 @.@  不過近期偶爾聽到佢返黎話自己食早餐食第 1, 老師又話佢有舉手添食, 我都知佢努力改進緊   


至於 6, 點解佢唔能夠合理表達情緒呢?  咪就係每次我送佢返學一到 bye bye 媽媽就喊, 小慈好怪架, 岩岩開學唔喊, 放完長假要返學都唔喊, 係你估佢唔到時就無情情喊到死去活來!!  9 月冇事, 10 月初既時候逢星期一返學開始喊, 如果星期一冇喊就星期二喊番, 整整下星期三四五日日都喊!!!  

我極度費解, 明明一早起身返學冇野好開心, 仲識同我講返學唔駛喊, 有好多老師錫佢云云... 跟住返到學校換完鞋仔都仲冇事, 係一準備入課室同我 bye bye 就黎料..... 每次我都唔理佢即刻轉身走架啦, 硬頸既小慈咩都唔理就喊俾你睇!!  佢又唔係喊好耐喎, 通常我走左佢喊一陣就收聲, 跟住全日都好開心好投入學校生活, 就係唔明點解一同我分手就喊??!??  


已經冇同佢轉校直升上去, 仲要 2 個班主任跟埋一齊升班都攪成咁, 你話我唔沮喪就奇啦!  成個 10 月 11 月都係咁, 一個星期總有 1-2 日係喊既!  我同班主任商量左好耐要好明確咁同小慈講

 "唔係返學唔喊, 係 bye bye 媽媽唔喊"  

問你死未!?  我個女就係咁!  攪左好耐, 情況持續到 12 月, 老師用大貼紙貼係 whiteboard 引佢, 3日唔喊先俾個大貼紙佢帶返屋企, 個貼紙足足貼左 2 個星期先得呀!  

之後我接手, 同佢講唔喊個日放學就送禮物俾佢, 其實都係羅番屋企收埋左既玩具俾佢玩, 叫做氹下佢, 可惜呢招有破綻, 聰明既小慈真係日日都問我攞禮物!  不過我都識變陣, 我既禮物已經變成一粒糖, 一個擁抱, 一個 kiss, 一句讚美, 甚至同佢一齊玩玩具都叫做係禮物!  我唔鍾意佢學識左講 

"你有冇禮物送俾我呀?"  

唔單止同我講, 有時我 d 朋友上黎探我佢都係咁問人攞禮物先衰麻!  我咪唯有薄責佢兩句唔可以貪心, 唔係所有人都要俾禮物你架.... 之後, 放左咁耐聖誕假再返學又冇事喎, 仲已經 meet 甩左問我攞禮物既習慣添!  又變番好乖好生性, 所以老師俾 18 個 tick 佢!!


小慈, 加油呀!  Bye Bye 媽媽係唔會令到我消失架!  媽媽放工就會返屋企見你啦~

沒有留言:

張貼留言