2010年1月5日 星期二

爸爸出差

都唔明點解老公每次轉新工都可以出差!  佢就視為苦差, 千萬個唔願意去, 反而我就羨慕非常, 可以去咁多唔同地方見識, 雖然都係返工, 但心情點都係輕鬆 d , 又可以行開下, 散下心, 食好野, 幾好呀!


今次秋秋要去美國, 雖然要去 11日真係好耐, 但我好開心因為佢終於簽到美國 visa, 仲係 10 年貨仔個隻!  衰左 2 次, 今次終於簽到, Yeah~~  好開心~~


尋晚幫佢執行李執到 1:30 am, 雖然好眼訓, 但我執到好 high, 原因係有個靚媽介紹左我用 d 好野 -- 非常實用既高清儲物袋, 四四方方, 放咩入去都一目了然, 雙拉鍊設計手工好好, 又冇臭膠味, 仲要超實用又唔貴, 真係要錫你一啖呀, 多多!!


大家睇下幾靚!  井井有條, 分門別類, 一目了然, 最緊要係唔會四維郁!


林林沈沈細細件既野全部放埋一齊, Excellent!  我都好欣賞自己 ^^


小慈見我地咁忙碌, 屋企又多左個行李箱都知有 d 異常, 於是我就同佢講

我: "小慈呀, 爸爸要去旅行, 佢要去搭飛機好耐好耐之後先返黎架"

小慈: "係呀?  咁媽媽駛唔駛去旅行架?"

我: "媽媽唔駛"

小慈: "爸爸, 你要小心 d 坐飛機呀!  係飛機上面急呢, 你要去廁所架, 唔好整污漕張櫈喎~~"

我同老公已經爆笑, 不過小慈好認真繼續吩咐爸爸....

小慈: "飛機個度呢, 會有行雷閃電架, 不過唔駛驚, 媽媽有攬住我, 你都唔駛驚架!" @.@


非常驚人既記憶力!!  小慈之所以咁講, 因為我地上次同佢去沙巴架飛機就係因為遇到大雷雨降落唔到, 估唔到隔左咁耐小慈仲記得, 提起飛機就聯想到, 好犀利呀!  


小慈 10 個月大時爸爸第 1 次離開佢, 以為佢仲係 BB 咩都唔識, 點知 3 日後就黎料, 係又喊, 唔係又喊, 食野又喊, 玩玩下一秒前仲笑, 下一秒又大喊, 完全唔知佢咩事, 嬲到我彈起!!!  又唔係病, 又唔係出牙, 又唔係受傷, 喊咩先得架?!  唯一既可能性就係掛住爸爸!  初初我都唔信, 但小慈真係扭足咁多日.... 終於帶埋佢去機場接爸爸機, 一見到爸爸落機即刻笑到見牙唔見眼, 之後就不藥而癒冇再無端端扭計, 變番正常 BB 一個, 唔到你唔信!!



唔知到而家, 3 歲 8 個月既小慈 & 1 歲 1 個月既弟弟又會唔會掛住個老豆呢?  今次仲去 11 日.... 真係拭目以待.....


沒有留言:

張貼留言