2010年1月7日 星期四

姐弟間

由弟弟 8 個月大坐得穩陣開始, 小慈已經好鍾意同弟弟玩, 又會好似我咁好肉緊攬住弟弟黎錫, 又摸佢個頭又 meet 佢面珠, 有時肉緊得滯都會推跌弟弟 or 整到佢喊, 不過我就好 take it easy, 唔係流晒血起晒高樓個隻我都好少干涉佢地, 只係會提小慈細細力斯文 d 就 ok 


其實應該要保持呢種心態, 大人既干預有時會窒礙兄弟姊妹發展感情, 試諗下, 如果你不論做 d 咩, 下下俾人話住, 仲一定係你錯, 你都冇引再做落去, 多一事不如少一事, 呢埋一二邊好過, 唔做唔錯, 好正常既心態, 仲會覺得爸爸媽媽偏心!  我細個就經常係咁, 同細佬玩次次俾人鬧個個都係我 V___V  所以我細個同細佬既關係超差, 冇咩兩句....


而家既我身為媽媽係唔會再俾呢 d 野發生係我既小朋友身上!!  我既宗旨 -- 積極不干預 ^^


1 歲開始, 弟弟已經表現出佢既性格, 小慈去邊佢就去邊, 小慈玩咩佢又要玩, 一見小慈對手渣住咩佢都會想羅, 咩都唔執輸, 仲好似覺得自己無所不能, 同小慈看齊!  小慈都唔係善男信女, 好多時候為左唔俾弟弟搶佢玩緊既玩具就會擰轉身 or 將件玩具放上頭頂唔俾弟弟羅, 雖不至於會出手推弟弟, 但拉扯間有時都會整跌弟弟, 個衰仔又好好戲, 有時跌親其實係唔痛, 但佢係因為不甘心搶唔到玩具所以大喊!!  

係呢個 moment, 對事唔對人既我係會 NO 弟弟, 訓話佢搶小慈家姐玩具唔岩, BB 都要學排隊架麻... 云云... 跟住我由得弟弟喊架!  不過小慈真係錫弟弟, 有時佢見弟弟喊得咁淒涼, 佢都玩得唔安樂, 佢會咁講


"弟弟唔好喊, 你好想玩係唔係?  好啦, 俾一個你啦, 唔好喊喇, 乖, 小慈家姐錫番, 冇事喇, 冇事喇~~ 我好愛你架~~"  起勢咁摸佢個頭又啜佢一啖!  我聽到真係好安慰, 但有時反而有 d 擔心如果小慈太錫弟弟, 將來唔知會唔會俾弟弟蝦番佢轉頭?  不過, 到時先算啦, 睇住弟弟黎教


一直以來我地都最鍾意餵弟弟食野, 弟弟又為食喎, 俾咩佢都食, 就算喊到就黎斷氣, 一俾野佢食就即刻收聲, 佢食野個樣又好得意, 好似唔駛點趙就吞左架喇, 跟手又問你再羅!  近來仲學識望住想要既野, 會伸直手臂兩隻手仔爪下爪下咁郁, 好好笑, 連小慈都好樂意餵弟弟食野, 不過小慈餵就要金睛火眼睇住, 有時太大舊有時太細粒小慈未識衡量


今晚有一個情景令我好感動, 就係我俾羊奶片弟弟食, 小慈又想食, 小慈竟然 "呀~~~" 咁擘大個口示意弟弟餵佢, 弟弟又真係餵小慈食, 跟住小慈就話 "弟弟輪到你喇", 咁又到小慈餵弟弟食羊奶片, 兩個係度互餵真係好 sweet 好 warm, 開心到我飛起!  最衰羅唔切相機!


小慈, 小明, 你地要相親相愛呀~~  係呢個世界上, 家姐只有一個弟弟, 弟弟只有一個家姐, 你地係一輩子既朋友黎架 ^^

沒有留言:

張貼留言