2010年1月23日 星期六

走難 2 日

今日廁所要界磚同埋安裝浴缸, 又係嘈足全日兼且沙塵滾滾, 都係走罷啦~~  


昊昊有咳 & 鼻水謝絕探訪, 於是我地一早就去嫲嫲屋企打攪, 嫲嫲煮左好好味既瘦肉瑤柱豬骨粥, 小慈小明兩個非常俾面咁食左好多, 嫲嫲好開心!  食飽全家一齊瞓, 個情境係幾好笑既 -- 嫲嫲爺爺瞓床, 小慈瞓梳化, 弟弟舖左地墊瞓地下, 我同工人姐姐就坐係張椅子趴係枱面休息.....  


舟車勞頓真係好辛苦!  等小慈小姐瞓醒就趕去 Mega Box 上 Music Wonderland, 車出車入真係唔係我強項, 不宜做司機呀我, 不過為左對寶貝仔女, 冇計啦!  呢張相係偷影架, Music Wonderland Miss Tsang 好嚴, 要最後一堂先俾影相架 :p


上完堂又返去嫲嫲屋企同爸爸匯合, 終於可以交番架車俾秋秋, 平時指佢去呢度去個度都冇聽佢話渣車好辛苦, 老公你真係好勁呀!!  我已經攰到想 c.......

沒有留言:

張貼留言