2010年9月6日 星期一

小慈升 K2

話咁快, 小慈升 K2 了!  

暑假放得短, 所以冇情緒問題, 反而間唔中會問我幾時返學, 我好掛住潘藝文陳坤森!  我都有預告俾小慈聽佢會轉班房, 可能仲會唔同組, 小慈就話可能轉星星組, 我話應該唔會, N1 小慈係西瓜組, K1 係彩虹組, 可能 K2 係動物名好似弟弟係綿羊組咁, 叫小慈返學校睇下自己係咩組放學返黎話俾我知!  於是今朝一起身小慈就話自己好精神, 返學喇!


剪左個類似 BOB 頭陰返學, 塊面即刻肥左


陳老師打電話俾我話俾左 d 新書工人姐姐請我查收聽日交番學校, 於是我就問下小慈今日返學情況, 陳老師話佢地今日對新班房好好奇, 適應自己咩組, 坐邊度都攪左一輪, 我即刻八卦問下小慈係咩組, 陳老師就幾有信心小慈識答, 不過都話定個答案俾我知係 

"安德烈組 / 約翰組 / 雅各組 / 腓力組" 

叫我同小慈核對下, 依?  組名都幾難記喎, 不過陳老師話佢地識, 因為之前講過好多聖經故事, 小慈知道安德烈係耶穌既朋友

陳老師仲話小朋友升 K2, 大個左食野既份量都俾多 d, 以前食半塊牛油方包而家係一塊, 小慈食得晒但佢食得慢, 午飯個時仲盅眼瞓!!  另外佢今日茶點碗綠豆沙食得好少, 問我小慈平時係唔係唔食糖水?  我話係呀, 甜既一定麻麻地, 就算俾唔甜既楊枝甘露佢都係食得少少, 陳老師唔係怪佢, 只係平時俾咩恩慈食佢都會食晒, 好少有剩所以一定係好唔鍾意食先係咁, 而家知道左下次就會俾少少佢一齊食下就算, 估唔到小慈唔食紅綠豆沙糖水呢方面都似我同秋秋!!

放工返屋企考小慈, 佢初時唔記得自己咩組, 我提佢係唔係有個 "安" 字呀?  小慈即刻答得出安德烈組, 仲有約翰, 腓力同埋雅各都係耶穌既好朋友, 真係識喎!!  小慈仲同我講今日有 3 個新同學, 3 個都係男孩子, 佢地岩岩 4 歲好細個, 佢就黎 4 歲半大佢地好多喎 :)


眼見小明對腳仔好似長左好多, 又係時候攞把尺出黎度下, 小明唔知點解一見我攞尺就走夾唔抖仲大叫 "救命呀~~~~"   @.@     


小明 1 歲 9 個月        小慈 4 歲 4 個月

身長   84cm (50線)    102cm

體重   11kg (40線)     14kg

頭圍   49cm (65線)    49.5cm

腰       18"                   19.5"

大脾    10"                  10.5"

小腿    7.5"                 8"

腳板   15cm               17cm   


真係叮噹碼頭, 除左身高, 睇怕弟弟好快就追過小慈呢!

沒有留言:

張貼留言