2010年9月28日 星期二

弟弟睇醫生

弟弟無啦啦鼻塞成晚瞓得唔好, 跟住第二日就鼻水長流仲有微燒, 岩岩轉天氣小明就中招!  唉~~  拿拿聲叫工人姐姐帶佢去睇醫生, 等我放工返黎先睇就太遲!  姐姐話弟弟睇醫生真係超乖, very friendly, 係人都打招呼, 又合作, 醫生叫擘大口就擘大口, 叫聽背脊佢就郁都唔郁非常合作, 所以睇醫生時間非常短, 幾分鐘攪掂之餘仲氹到醫生又俾 vitamin, 又俾餅仔, 又俾貼紙咁滿載而歸, 醫生都係話佢初起感冒, 係怕佢 d 咳長手尾, 所以食完呢支咳藥水如果唔好就要覆診轉藥!  

小明食藥非常合作架, 見姐姐攞杯同針筒出黎就指住話 "medicine"  跟手就自己坐低等餵藥, 上次好憎食個支黑色既咳藥水, 一見我地攞起個支就大叫 

"No Black~~~" 

走都走唔切, 但今次竟然冇事唔抗拒喎!  18 個月個時都仲係要我地 3 個大人夾住佢餵藥, 而家 22 個月真係乖左好多, 叻仔!!  雖然小慈小明兩個睇醫生食藥都好合作好乖, 但我真係唔想你地睇醫生啦!


小慈家姐玩緊都無端端背水調歌頭俾我地聽!  雖然有 d 跳左要提水先記得, 但我都已經好驚喜好開心!!  班主任真係好有心機教佢地好多課外知識!

《水調歌頭》 〔宋〕蘇軾

明月幾時有 ? 把酒問清天。

不知天上宮闕,今夕是何年。

我欲乘風歸去,又恐瓊樓玉宇,高處不勝寒。

起舞弄清影,何似在人間 !

轉朱閣,低綺戶,照無眠。

不應有恨,何事長向別時圓 ?

人有悲歡離合,月有陰晴圓缺,此事古難全。

但願人長久,千里共嬋娟。


沒有留言:

張貼留言