2010年9月30日 星期四

事實既真相

今朝準備換衫返工時, 我同老公係房睇緊新聞, 小慈敲門入黎.....

小慈: "爸爸, 媽媽早晨!  你睇緊咩呀?  新聞呀?" 

新聞講緊 d 雞, 我掛住換衫都冇為意講緊咩

小慈: "點解 d 雞係籠入面既?"

我: "佢地準備俾人買番屋企煮黎食羅"

小慈: "唔得架!  d 雞應該係森林入面散步架麻!"

我: "呢 d 雞係俾人食架, 你尋晚都食緊雞脾啦!"

小慈: "........ 唔係呀!  我地食個 d 雞係唔郁架!"

我: "........... "

小慈越講越激動: "即係好似獅子咁, 你唔會捉獅子放入籠然後煮黎食架麻!"

我: "係係係, 動物應該係森林入面住既....."

小慈呀小慈~~  我地食個 d 雞俾我地整死左咪唔郁羅! ......


我都係唔好將呢個殘酷既事實真相講俾佢知喇 @.@  劏雞殺鴨既情景更加唔可以俾佢睇到!!  平時帶佢去街市買魚買蟹買肉佢又冇野喎, 上次買完隻蟹返黎仲大大聲叫爸爸 "劏左佢", 為咩事今朝見到 d 雞係個籠度會咁大反應呢?  定係我指出左佢食既雞脾就係呢 d 雞令佢聯想度就接受唔到呢?  我都係唔好講咁多, 一陣攪到佢從此食齋就大件事!!  


我其實絕對明白佢既感受, 細個既時候, 我老豆帶我去食蛇宴, 本來都冇咩野好似碗仔翅咁幾好味, 直至上到有一味菜係水魚湯, 湯咪湯囉, 整鬼佢原隻水魚切開上碟!!  我已經好鎮定咁問清楚 d 湯唔係用水魚煲架?  老豆好似存心想我出醜咁答我 '係!'  好! 就嘔俾你睇, 從此以後冇食過蛇宴 #%$%$^#$%*%&


又記得有一次, 湊大我同細佬移左民去美國既婆婆返黎香港探我地, 佢每隔一兩年就會返黎一次因為婆婆好錫我地, 我係佢第一個孫, 婆婆煮野好好食, 煲湯又超級好飲, 咁一場返到黎就一定一日三餐咁煮好多好野俾我地食, 有一日早放學返黎, 婆婆係廁所整緊野, 我細佬八卦走埋去睇, 原來婆婆係度劏緊田雞準備蒸, 個 d 田雞切左個頭都仲係度周圍跳 @.@   我細佬望到嚇到當晚已經發惡夢, 從此唔再食田雞, 仲怕晒所有青蛙類動物!  我就冇親眼目睹, 我好怕見到血, 每次我媽 '達' 生魚, 洗豬肺, 劏蟮我都即刻擰歪面逃離現場 (之所以我唔好煮野食囉, 真係好 ugly 呀.......) 弊, 講講下咩回憶都返晒黎真係想嘔添.... @____@

沒有留言:

張貼留言