2010年9月14日 星期二

燈籠

中秋節好快就到, 某日經過商場已經有燈籠賣, 小慈雙眼發光已經好想買, 我就答佢同埋弟弟一齊揀, 幾日之後...

小慈: "星期五要返學, 星期六要返體操班同埋兒童詩班, 星期日我地係唔係帶埋弟弟一齊去買燈籠呀?  陳老師話買左一個返去都仲要自己整一個架!"

冇咩美術天份既我真係好怕做手工, 仲要設計, 小慈, 你都係俾 d 時間媽媽諗下啦, 不過燈籠就可以買左先!  


估都估唔到小慈會揀巴斯光年!!  弟弟就唔識揀咩都冇所謂, 所以就由我決定買三眼仔襯番小慈


好在買左兩個新玩具, 今日落雨落足一日邊到都唔駛去


係屋企都好開心, 小慈同爸爸一齊玩吹波波, 簡直係經典玩具


弟弟都整對 beautiful eyes 出黎娛樂大家!!


之後, 正如小慈預告, 陳老師話要自己整一個燈籠!  開學岩岩一個星期就收到呢張通告 @.@

活動名稱: 親子花燈設計比賽參賽

作品要求: 必須親子合作, 具節日氣氛; 所用之物料, 尺寸, 形狀均不設限制, 可選傳統或新穎設計為創作主題, 作品需以輕巧為主, 方便掛起為佳

評審方法: 由校長, 主任及各老師於每班作品中選出 "傳統特色獎" 及 "最具創意設計獎" 各一名, 凡參加比賽之幼兒會獲發親子花燈設計比賽參與狀一張

小慈一放學已經攤張通告係枱面俾我睇, 追問我幾時先開始整?  真係俾佢嚇鬼死以為要即刻交, 好在都有一個星期時間預備!!  毫無設計及美術天份既我, 每次見到呢 d 親子 xx 通告都飽受驚嚇幾晚瞓唔著, 真係慘過返工 V__V   唔交又唔得, 唯有周圍問下有經驗既人, 又上網搵資料 brain storming 下!  諗左足足一日, 又行文具舖搵材料, 終於俾我諗通左,  感謝主!!  Da La~~~~   呢個就係我地既設計,  簡單得黎又有特色咁啦 :p


好有大紅燈籠高高掛既 feel, 我都唔知屬於新穎定傳統設計, 是但啦


熄燈睇先有效果, 靚好多架 (我認為)


內有乾坤!!  中間 d 貼紙係小慈貼, 小白兔在偷望, 小慈好有步驟咁貼左一圈雞仔, 佢話有雞蛋先, 跟住有雞仔, 後面有雞媽媽


小慈出奇地鍾意呢個燈籠, 仲幫佢改左個名叫 "南瓜燈籠"


志在參與!!  交完功課一身輕鬆!!

沒有留言:

張貼留言