2010年9月25日 星期六

弟弟 22 個月大

維持 11kg 好耐既弟弟, 22 個月大終於突破到有 26 磅!!!  小慈家姐都突破 3 字頭有 31 磅, 繼續維持 5 磅差距 ^^

弟弟又同小慈一樣極度鍾意唱歌, 由朝到黑依嘩鬼叫唔知佢唱咩, 隱約聽到佢係唱緊 row row row your boat, twinkle twinkle little star, ABC song, 擦牙歌同洗白白, 唔識歌詞就用 hmm, 都有音準, 加埋生鬼既表情再跳埋舞, 每次都成功吸引全家望住佢表演 :DDD

一直都好識表達自己既弟弟呢個月仲學識坐廁所, 成功地坐廁所開大又開細, 雖然有時指住廁所同我講 "屙屎屎" 時已經屙左落片片, 但佢知道自己屙左臭臭, 會覺得唔舒服識要求換片同埋絕對唔肯坐低!!  Pat Pat 一掂到屎片就即刻彈起話: "屙屎屎!!"  有見及此, 我地近來已經定時帶佢去廁所, 睇下返學之前可唔可以戒到日片啦!

每晚都要自己不湯不飯, 最鍾意食菜遠, 椰菜花, 粟米, 自己食就大大啖擘到個口有咁大得咁大, 餵佢食粥食飯時個嘴就即時變櫻桃小嘴, 一匙飯餵 3 次都食唔晒真係唔知點解 @.@

講野繼續進步神速, 超級攪笑, 語氣學足晒小慈家姐添呀!!!

- 邊個黎架? 咩黎呀?  邊個架?

- 岩唔岩呀? 係咪呀?

- 衫衫污漕呀!

- 要倒倒倒咁樣呀 (意思想倒晒玩具箱 d 玩具出黎玩)

- 我都係

- 我掛住小慈家姐呀!  小慈家姐係邊度呀?

- 唔該借借! 

- 著襪襪呀!  等埋我呀!

- 媽媽你過黎啦, 我拖你黎呢邊啦!

- 俾一個媽媽啦!  我俾小慈家姐呀!  交換丫~ 

同小慈講 "小慈唔好喊啦~~"  對住工人姐姐講: "Siu Chee crying"

- 睇緊 Toy Story 指住電視話 "Woody 同埋 Jessie 唔開心呀!"

- 冇 Pooh Pooh 既?  我搵下先!

- 獅子乖乖喇

- 我見到你呀!  我見到 moon 呀!

- 我想要巴斯光年, 同埋 Barbie, 同埋 Woody, 同埋三眼仔, 同埋 Bullseye

- 史迪仔攬住小慈 (指住幅相)

- 1 2 3 開始~~ 

- 弊喇!  好痛呀!

- 醫生俾 Thomas 弟弟呀

- 我鍾意麵麵呀!  好味道呀!

- I Love 菠蘿包

- 我要 xxx, 唔該~~- 救命呀!  (以前做唔到既野搵人求救會叫 can not, 而家改左叫救命)

- 投降喇~~~ 唔好吱我啦!

-  I want a bowl / I finish milk la / wait a minute

- 同小慈爭野玩, 我同佢講排隊, 到小慈喇, 弟弟答我: "到弟弟先呀!"

- 去麥當當買雪糕識同姐姐講: "唔該要雪糕, 俾錢錢, money money, money"

- 自己捧水杯飲水講 "弟弟揸住!"

- non stop 咁飲晒 2/3 包 Qoo, 氣都唔駛抖 

- 每晚係床仔碌來碌去噯自己瞓之前會 good night 晒所有公仔, 叫晒所有名先罷休!  有次仲好笑, 碌碌下無端端講 "I sleep already la~~" 明明擘大眼都話自己瞓左, 真係俾佢笑死!

坐車去街時一定要求戴太陽眼鏡, 就算已經天黑都要戴, 咁點睇到野呀??  哈~~  佢就會好似老人家戴左老花鏡咁拉低少少副眼鏡係鼻樑咁黎睇野!  超爆笑 :DDD


今晚心血來潮俾弟弟坐 car seat, 佢又好開心即刻要我地幫佢戴 seat belt, 仲話自己好安全! 


小慈家姐就試坐前座, 開心到不得了因為有好多制可以㩒 :)


天黑先黎戴黑超呢佢兩姐弟真係.... 絕!

沒有留言:

張貼留言