2009年6月1日 星期一

俾個交叉你

除左日唱夜唱兒歌之外, 間唔中, 小慈係會玩玩下講左一 d 係學校學既野出黎, 例如:

"N1 坐地墊"
"手仔放係膝頭哥, 唔好四圍摸"
"你好叻! 俾個叻叻你先!" (手指公印你面頰)
"今天是快樂的星期一, 星期一, 星期一. 今天是快樂的星期一, 快樂星期一"
"烏龜加油! 兔仔加油!"
"圍個圍個圈, 圍個圍個圈, 大家一齊圍個圍個圈"
"洗手, 洗手背, 洗手指, 洗手指尖, 仲有手指公"
"俾 d 掌聲恩慈丫"
"西瓜組請排隊"
"郭恩慈預備放學"

前幾日仲攪笑, 同小慈搭巴士個司機急停差 d 碌左小慈落地, 好在我扶得切冇受傷! 不過小慈就好唔滿意, 係咁話:

"司機叔叔唔岩呀, 唔小心呀, 差 d 碌左小慈落地, 曳曳呀! 俾個交叉你!"

意猶未盡繼續講: "再俾個手指尾你, 冇手指公勒今次! 曳曳羅!"

睇見佢認真個樣真係笑爆嘴 :)

今日又係, 小慈食 lunch 又係含住唔吞, 呢個問題已經困擾左我 2 年!  鬧又鬧過, 手板又打過, 唔理佢又試過, 鼓勵獎賞又有...  真係咩方法都用晒冇計勒

不過今日突然靈機一閃, 我同小慈講:

"我數 10 聲你要吞晒勒, 吞晒就俾個手指公, 俾個叻叻你.... 你睇, 手指公準備出黎勒.... 1... 2.... 3....."

攪笑呀! 小慈真係唔駛 10 聲吞左佢含左 10 分鐘既肉呀!!!!  YEAH!

之後老師打俾我, 問我點解小慈額頭同下巴都有受傷?  我答, 小慈下巴撞瘀左, 係著左一對新既鞋去公園太吮, 係滑梯度跣唔到落黎所以撞親, 至於額頭, 就係因為佢尋日係屋企扮小矮人, 用膝頭哥跪係度行, 行得唔好一 kick, 額頭就岩岩好撞到張櫈, 連老師聽到都忍唔住笑啦!

呢間學校既老師真係好錫, 好緊張小朋友, 真係小朋友邊度整花撞瘀都會留意到, 仲會打電話問個明白!  如果小慈係學校整親受傷, 佢地都會第一時間通知家長, 好似試過小慈係學校跌損左, 老師都會打黎問我好唔好同佢貼膠布?  又試過小慈係學校出風疹, 初時未知佢出疹, 老師以為佢俾蚊咬, 打黎問我可唔可以同小慈搽蚊膏?!?  雖然係好芝麻綠豆既事, 但睇得出佢地真係好關心學生, 好細心, 一班咁多個學生, 每個有咩唔妥, 有咩需要佢地都注意到, 好難得架!  小慈有咁錫佢既老師真係好幸福~

每次老師打黎, 我都會把握機會問下小慈係學校既情況, 今日又順口問下小慈, 老師竟然同我講佢今日話過佢黎, 話完佢一直到訓覺前小慈都唔開心...

事源係咁既, 話說課室入面有塊大地墊, 呢期主題係 "到沙灘去" (小慈岩岩去完旅行, 老師話佢識晒, 投入到不得了^^)   咁個地墊就整到成個沙灘咁既樣, 小朋友就係上面 '不' 泥沙, 會搵到貝殼, 海星, 連龍蝦都有, 聽到我都想玩

咁唔玩主題既時候, 地墊就會變身做圖書角, 小朋友就會係上面睇圖書, 平時小慈係好乖咁坐定定睇圖書既, 老師今日話佢將本圖書當車咁渣車, 冇將本書放係膝頭哥上面睇, 同佢講左 2 次都唔聽, 連埋其他小朋友都一齊用圖書玩渣車!!  於是老師就埋去收左小慈本圖書, 咁...  我都預計到小慈咩反應啦, 梗係大喊, 大叫 "唔好呀~~"  咁啦 >.<  老師話佢收左聲都好唔開心, 一直到訓覺時都係扁晒嘴, 要老師氹番佢先冇事

於是放工返屋企我就咋咋第問小慈今日返學有冇乖?  小慈梗係例牌咁答我 "乖~~"  跟住我再話, 老師今日打電話俾媽媽話小慈係學校有曳喎, 小慈即刻想喊咁大聲答我 "冇呀~~~"  於是我就由頭到尾講番一次出黎, 小慈就記得勒, 佢係唔記得左自己曳, 我講完佢先知, 佢咁話....

小慈: "係羅, 小慈今日渣車羅, 同盧偉希一齊渣車羅!"

我: "咁用圖書渣車岩唔岩呀?"

小慈: "唔岩"

我: "咁應該點呀? 圖書放係邊度架?"

小慈: "圖書放係膝頭哥睇, 下次唔敢勒, 媽媽"

好在, 小慈都勇於承認過錯, 仲識得舉報同黨 @.@  同黨叫盧偉希, 佢都係住我地屋苑, 工人姐姐同我講過話呢個盧偉希日日都要等埋小慈一齊搭火車放學, 再一齊去公園玩, 小慈唔走, 呢個盧偉希都會唔肯走

都知返學耐左開始適應晒就會有 d 頑皮野架勒, 不過小慈都係第 1 次俾老師話!  老師眼中既小慈係乖到不得了, 有問必答又好記性, 上堂好專心踴躍, 老師成日搵佢做示範 ^^

老師都有幫小慈辯護話佢開始識玩想像遊戲, 不過想像還想像, 想像要放係岩既時候, 岩既地方, 一 d 唔守規舉既行為都係要及時制止既呢!

沒有留言:

張貼留言