2009年6月17日 星期三

媽媽既黃金歲月

今晚只係遲左些少返屋企, 係屋企樓下收到爸爸既電話, 問我係邊度?  佢話弟弟已經喊左 1 個鐘頭, 完全唔肯收聲, 請我即刻返屋企  @.@

咩事呀?  入屋見到工人姐姐抱住弟弟係房, 我估係想噯佢訓, 不過弟弟仲係不停咁喊, 仲喊到眼都腫晒, 真係我見猶憐, 即刻洗手抱佢, 就係呢個時候, 奇蹟就發生喇.....

我只係抱住弟弟咋, 喊左 1 個鐘頭既佢, 即刻收左聲  ^8^

爸爸睇到眼都凸埋!!!  "有冇攪錯呀?  死仔包!  死仔包!"  咁鬧佢, 仲想打佢  @$#%&^%*^&(#$%@

頭先佢地真係咩方法都試過, 包括用匙羹餵水 / 奶樽餵水 / 餵牙仔餅 / 俾牙膠 / 放大床 / 放 BB 床 / 俾被仔 / 唔俾被仔 / 放搖椅 / 放學行車 / 放網床 / 小慈唱歌 / 爸爸抱 / 姐姐抱 / 跳舞 / 飛高高..... 真係已經出盡百寶都攪佢唔掂!

弟弟平時其實好少喊, 就算喊都會知佢為咩事喊既, 所以唔係喊好耐就會收聲, 真係未試過喊成個鐘, 又唔係因為發燒唔舒服架喎!?  爸爸話真係喊到心都煩埋, 耳仔仲嗡嗡聲添...

弟弟仲學人發脾氣, 明明好鍾意食牙仔餅架麻, 今日竟然有意識地掉左條牙仔餅落地, 俾牙膠又係掉, 學人發脾四, 嬲到爸爸想打佢幾獲 !!!

估都估唔到弟弟係搵我!!!  我真係抱過手就即刻收聲, 攪到爸爸話佢好似講大話呃我返屋企咁,  我知佢冇呃我, 頭先係電話度都聽到弟弟喊, 後來仲俾我發現原來小慈影左相 :p

得出既結論係:  我地估平時我同爸爸成日出雙入對, 今日爸爸返屋企先, 弟弟見到一個, 但見唔到我, 於是就喊餐死羅~~


弟弟收左聲, 好快就累極而睡, 跟住小慈就把握機會捉住我要我陪佢傾計, 又要玩玩具, 仲要餵奶奶, 講故事, 圍係我身邊團團轉....

兩個寶貝都咁需要我, 冇左我一個鐘頭都好似世界末日, 久別重逢一樣!
 
BB 既幼年, 真係做媽媽既黃金歲月黎架, 叫佢地行真係唔敢企, 一唔睬佢就喊到豬頭咁, 而家連唔識講野既弟弟都用喊聲黎表達佢對媽媽既掛念

我會珍惜.....感恩 ^^

沒有留言:

張貼留言