2009年6月18日 星期四

相安無事

停課已經一個星期, 每朝早當我預備換衫返工, 小慈一定會問我:

"媽媽, 今日駛唔駛返學呀?"

從佢既眼神態度黎睇, 佢係真係好認真咁問我駛唔駛返學, 如果我話要, 我估佢係會即刻叫姐姐俾校服佢著個隻, 好可惜啦, 一日 49 宗 H1N1 確診個案, 有排都唔駛返學 @.@

通常我答完小慈今日唔駛返學之後, 小慈就會接口話:

"因為仲有好多小朋友病左羅, 學校關左門冇得返羅, 記唔記得呀?  我講左俾你聽架啦麻, 知唔知?" 

跟住就會去撩弟弟, 同弟弟講:

"爸爸媽媽返工唔駛喊架, 知唔知道呀? 好快就會返黎一齊玩架勒, 乖呀, 知唔知?" 

小慈有時真係好老積, 將我教佢既野完完全全咁照 copy 出黎同番我講

停課呢個星期估唔到係一 d 問題都冇, 工人姐姐 1 湊 2 完全冇問題, 仲話小慈 "behave well", 肯戴口罩去街市, 唔會隨便走開一定拖實姐姐 or 幫手推 bb 車, 係屋企又唔會扭計, 自己玩完一樣玩具放番好先再玩第 2 樣, 食野又自己黎, 訓覺又定時, 日日 12:30 pm 食完 lunch 就會係我張床度訓 2-3 個鐘, 生活好有規律, 學校訓練有素

反而弟弟就有扭計呀, 成日要抱, 我教工人姐姐去到邊度都放弟弟係門口俾佢望住, 姐姐話試過煮 lunch 時放弟弟坐搖椅係門口, 又試過同小慈沖涼時俾弟弟係門口坐學行車, 佢話弟弟會勁跳舞喎 ^^

姐姐仲有讚小慈好錫弟弟, 有時弟弟會霸住姐姐好長時間, 小慈從來都冇爭寵, 會等到姐姐可以放低弟弟先拉住姐姐同佢玩, 弟弟喊又會幫手氹, 弟弟反左身 / 流口水 / 食手指 / 掉左跌左玩具... 第一時間係會講俾姐姐聽, 即刻報寸 ^u^

相安無事就好啦, 姐姐真係好厲害, 1 對 2 係屋企之餘仲可以拖 2 個去街市買餸!!  我地放工返黎通常 2 個 b 已經沖晒涼食飽飽玩緊玩具, 佢仲已經差不多煮好飯, 等一陣就有得食, 真係唔知佢點做得到, 俾 d 掌聲佢呀!!!

沒有留言:

張貼留言