2009年6月2日 星期二

合埋眼等媽媽

今晚我約左 d 死黨食飯, 返到屋企 2 隻 B 都訓晒覺了~~

不過秋秋同我講話小慈今晚好掛住我, 平時如果我唔係屋企, 小慈已經寸步不離爸爸, 差 d 連秋秋去廁所都要跟埋入去

今晚都唔例外, 秋秋食飯時小慈要坐爸爸大脾, 食食下, 小慈指住我地掛係廳個張結婚相

小慈: "我好掛住媽媽呀~~"

爸爸: "小慈, 你睇, 爸爸攬住媽媽, 媽媽有冇開心笑呀?  點解爸爸攬住小慈, 小慈冇笑既?"

小慈勉強笑左一下, 之後秋哄小慈訓覺, 小慈再講多次

小慈: "我好掛住媽媽呀~~"

爸爸: "你合埋眼睛安靜等啦, 媽媽好快返黎架勒...."

當然, 合埋眼睛等既結果就係訓左啦!!

噢~  My 乖囡!  聽到我好內疚添!  不過你都要俾媽媽放下假, 乖下!

沒有留言:

張貼留言