2009年6月24日 星期三

繼續停課

真係繼續停課, 仲提早左放暑假...  都估到架勒, 日日都 50-60 宗確診個案  @.@  好在屋企都仲有個弟弟, 小慈都叫做多個傾訴對象, 見佢玩咩都走去俾弟弟望下, 弟弟坐住學行車時又會飛車埋去睇小慈玩咩..... 勁攪笑, 兩個好似相依為命咁!

今日放工見天未黑又冇落雨, 返到屋企小慈又已經食完飯, 仲話自己食得好快要我請佢食朱古力, 我問小慈:

"媽媽獎你去公園好唔好?"  小慈梗係話好啦, 即刻換衫落街仲要帶埋單車去公園!

由屋企開始踏到落樓下兜晒 3 個公園都唔駛媽媽幫手推單車, 又話自己好大力單車就會郁, 仲話自己有食飯快高長大先踏到單車, 真係俾佢笑死!

終於決定去後面個個大公園玩, 小慈落車同我講:

"媽媽, 你扮獅子追我丫, 我地玩捉依因好好玩架!"

嘩~~  勁呀, 小慈!  點解佢會知咩叫捉依因既?  唔通係爸爸教佢既?

我就扮獅子去捉小慈啦~~  wow~~~  個衰妹尖叫大嗌到怕且 45 樓都聽到啦!!  開心到飛起!  我就要掩耳仔呢.....

Bed Time Story

小慈簡直係迷上左一本叫 "First Experiences" 既書, 呢本書入面有好多個故事, 例如 "Going to school" "Going to the doctor" "Going on a plane"..... 當初我買呢本書就係睇中佢其中一個故事 "The new baby", 為左俾小慈有心理準備多個弟弟而買

我係好捨得買書架, 因為書可以 keep 一世, 仲可以睇完又睇, 小慈近期就係愛上左 "Going to the Dentist", 可以一晚要我講 3 次, 仲前晚講完尋晚又講, 今晚都仲想聽個隻, 真係已經睇到曉背, 對個幅 "潔白牙齒 & 黃黑牙齒" 特別大反應, 會指住黃黑牙齒話

"我唔鍾意呢個污漕漕!" 通常我就打蛇隨棍上問埋佢, 咁點算好呀? 咁小慈就會答:

"要擦牙! 如果唔係 d 牙會爛晒架勒!"

小慈依然都係習慣開飯時就會睇佢自己既 BB TV, 個日咁岩又係睇 Bear Bear 熊睇牙醫, 小慈睇到好入神, 再加上我係旁邊做翻譯 (因為是說國語的), 攪到小慈睇到七情上面, 非常肉緊, 尤其係螢光幕出面 "蛀牙兵" 時, 小慈已經依嘩鬼叫咁話:

"Bear Bear 熊個口入面有 ant 呀!!"  (隻蛀牙兵畫到好似魔鬼咁仲羅住支叉, 小慈話佢係 ant -- 螞蟻 ^^ )

當晚一同佢講話要預備訓覺時, 小慈已經問我係唔係要擦牙洗面呀?  我梗係話要啦, 小慈都好合作, 仲擦左好耐. 擦完問我乾淨未呀?  仲有冇菜菜, 有冇肉肉?  有冇 ant 呀?

今晚仲攪笑, 一飲完奶即刻彈起身同我講:

"媽媽, 我未擦牙呀!"

Yeah! 成功勒!!  你知唔知小慈 2 個月之前仲係好憎擦牙架?!  佢未擦都可以同我講擦左, 又試過同我講唔駛擦咁多, 有次眼訓仲話佢好攰唔要擦牙咁添!  不過我一次都冇逼過佢, 只係慢慢提高要求, 由飲完奶奶要佢飲啖水嗽口, 到要求佢朝早起身要擦牙洗面, 之後再同佢講擦牙要擦 2 次, 因為歌仔都有得唱 "起床臨訓都應擦" 麻, 個時小慈仲答我:

"要擦 2 次咁多?!" 

真係好抵死!!  到而家佢主動同我講話自己未擦牙, 我真係好開心呀 ^^

沒有留言:

張貼留言