2009年6月27日 星期六

Music Toddlers 復課

教育署宣佈停課 2 星期後, 所有課外活動及興趣班都宣佈暫停, 如臨大敵!  之後政府再宣佈提早放暑假, 呢 d 收錢既興趣班當然唔會無限期停課影響做生意啦, 於是, 就打黎話會跟足衛生指引 -- 量體溫, 消毒洗手同埋戴住口罩咁復課喎!

小朋友既記憶力真係好厲害, 我只係同小慈講今日訓醒覺去搵 Miss May, 2 個星期冇上堂, 小慈完全係記得晒 Miss May 教佢唱既歌, 即刻唱 "Teddy Jump" 俾我聽, 又提我帶 shaker, 毛巾 & Teddy Bear 去上堂, 又話好掛住 Miss May, 要帶埋個新玩具去俾佢睇咁

今日就去番 Mega Box 上堂, 離遠見到已經話:

"我地去呢個盒度上堂!"  :)

仲有 3 堂跟住既音樂班就唔再係 Miss May 教了, 希望小慈都一樣咁鍾意!  呢個親子班我都學到好多野, 音樂理論對小朋友黎講係好抽象既野, Miss May 能夠透過兒歌 / 樂器 / 圖畫 / 動作.... 將呢 d 理論灌輸俾小朋友一 d 都唔容易, 由 basic course 到 advance course, 小慈已經學識左:

- d - d' 8 個音階

- strong/weak, loud/soft, high/low, fast/slow... listening skills

- musical notes: quarter note (ta), eighth note (ti ti), rest, staccato & legato

- tempo: allegro, andante, adagio

- body scale & diatonic scale

- body balance, left & right

仲有識唱好多歌仔, 真係好開心!

沒有留言:

張貼留言