2009年6月3日 星期三

精叻

小慈係好識得把握機會扭抱!

個招呢, 係小朋友都識既行行下跑快 2 步走係你前面攔路, 然後張開雙手講:

"媽媽抱~~~~" 

正常都會抱既, 除非羅住好多野, 又或者攰到飛起啦

不過就算我肯抱起小慈, 我都會 "薄責" 佢幾句, 問佢做咩事要抱呀?  係咪懶豬呀?

今朝返學等緊 lift 時, 小慈又係要媽媽抱, 我又話佢係咪懶豬?  平時小慈為左達到目的係會承認自己懶既,  今日佢竟然話....

小慈: "媽媽抱, 高 d 呀!"

我: "仲有點樣先可以高 d 呀?"

小慈: "要食多 d 飯飯, 咁就可以快高長大架啦麻, 我唔要最矮!" 

你知就好啦!  小慈返左學之後, 生理時鐘跟足晒學校時間表, 就算唔駛返學個日, 都係 7:00 am 前就起身飲奶, 9:00 am 想食早點, 11:30 am 想食 lunch, 跟住12:00 noon 要訓晏覺, 夜晚 8:30 pm 就已經好攰, 會要求飲奶奶之後訓覺, 當然有時玩緊玩具興高采烈就會唔知時間, 但都唔會超過 9:30 pm 訓著, 我地會幫你維持呢種生活習慣, 早睡早起身體好麻!

今晚俾左份新玩具小慈玩, 係字母火車黎既, 一卡一卡火車可以互相鉤住一齊行, 小慈好開心, 帶住火車穿山洞, 又係咕臣碌落黎, 又同佢地圍個圈跟住排隊咁, 興高采烈玩左成晚, 通常收玩具之前我都會出 warning, 於是我同小慈講...

我: "小慈, 玩多 5 分鐘要飲奶奶, 跟住擦牙訓覺勒"

小慈: "唔係呀, 媽媽!  唔係 5 分鐘, 係 6 分鐘呀!"

咁快識得同我講數?!  仲要點解佢知 6 分鐘多過 5 分鐘既呢?  勁喎! 

當然我梗係冇望實個鐘 exactly 5 分鐘就收玩具, 只不過係姿態既一種, 俾心理準備小慈等佢知道之後要做咩, 小慈通常都好生性, 真係玩多一陣就自動收拾, 之後仲識指揮爸爸去開奶奶俾佢添!

精叻到不得了!

沒有留言:

張貼留言