2009年6月13日 星期六

停課

呢隻 H1N1 終於係香港爆發喇, 政府宣佈全港幼稚園 & 小學停課 2 星期!!

Oh No!!!  咁工人姐姐點樣一個睇 2 個呀?!  弟弟呢排認人成日都要人陪, 要人抱, 小慈又要求多多, 又要咁又要咁. 帶 2 個 b 去街市都麻煩啦, 咁點算呀??!!! 

反而工人姐姐就好 take it easy, 係咁話, "Ok mum, I will try first!"  

唉~~~ 真係唔得都要得, 邊有計姐......

今朝小慈 6:00 am 就醒左, 我要同佢解釋唔駛返學既原因

我: "小慈, 今日唔駛返學, 因為好多小朋友病左, 學校要關門呀"

小慈: "咁我地係唔係去搵 Miss May 呀?" (Miss May 係音樂興趣班既老師)

我: "唔係呀, 好多小朋友病左, 連 Miss May 都要係屋企休息呀"

小慈: "我好掛住 Miss May 呀"

我: "Miss May 都好掛住小慈, 不過要等小朋友好番晒先可以一齊上堂架"

小慈望一望出窗, "係喎!  出面真係冇小朋友返學喎!"

我: "係呀, 媽媽要返工喇, 小慈要乖, 聽姐姐話, ok?"

小慈: " 嗚~~ 我想同媽媽一齊呀!"

我: "媽媽要返工, 好快返黎同小慈一齊玩!"

小慈: "好啦, 咁我一陣同姐姐 go market 啦! 仲有去公園!"

暫時過到骨, 真係唔知之後點算?  我怕工人姐姐搽晒成支萬甘油都頂唔住  >.<

擔心左成日, 工人姐姐話 1 對 2 都 ok, 佢話因為小慈係屋企走黎走去, 有 d 人氣, 弟弟成日都望住佢, 反而冇咁痴身扭抱  

有 d 咁既事?!  真係意外驚喜!!  仲有成個幾星期要捱, 希望日日都聽到 good news 啦!


好在尋日解釋得好咋, 今日小慈睇新聞就識同我講:

"好多小朋友戴口罩唔舒服, 冇得返學喇, 學校關左門咯...."

理解力都唔錯喎, 叻叻!

好耐冇試過一個星期六咩野都唔駛做, 亦都冇得做!  所有 club house 關門, 所有興趣班延期, 出面又落大雨, 連公園都冇得去, 又唔去得商場因為人多有菌..... 真係百無聊賴既呢~~

唔駛趕住去上音樂班, 就同小慈一齊瞓晏晝覺, 係冇時間限制既壓力底下, 我竟然同佢由 12:30 pm 瞓到 3:30 pm!!  爽呀 :)

不過 H1N1, 你快 d 走啦, 呢度唔歡迎你呀! 

沒有留言:

張貼留言