2009年6月14日 星期日

小慈踏單車

上次去沙巴, 酒店有提供免費單車服務, 於是係等緊出海個半粒鐘我地把握機會踏番轉, 可惜三輪車選擇唔多, 有一架高度岩, 不過小慈踏唔郁


於是要坐爸爸車尾


返黎之後既某一個星期日, 小慈要求去公園, 仲要求要帶埋三輪車去, 個次就厲害勒, 爸爸一返黎就話:

"小慈識踏三輪車勒~~ 完全唔駛幫手!"

點解會突然間咁大轉變呢?  之前同小慈去公園我地都有帶三輪車, 不過小慈踏 2 下就要我地推, 對腳個時都唔夠力 (定唔肯用力), 咁點會突然進步神速呢?

我地估就係受沙巴刺激!  上次小慈坐車尾, 爸爸話小慈嘀咕左好耐想自己同爸爸媽媽一樣咁踏單車, 奈何腳仔唔夠力!  返黎香港搵番架岩佢 size 既三輪車就踏到 ^^

時間岩岩好, 今日約埋一班朋友仔齊齊對抗 H1N1 做下戶外運動, 我地去巧巧屋企樓下既單車徑踏單車, 呢條單車徑舖得好靚, 環境優美仲見到海, 好正呀!  本來呢幾日都落狗屎咁, 估唔到天公造美就係我地踏單車呢段時間冇落雨, 感謝神! 

成條單車徑入去要踏 15 分鐘, 出黎又要踏 15 分鐘, 小慈成段路都唔駛我地幫手, 仲成日擰轉頭監視我地有冇靜雞雞推佢, 小朋友真係好得意, 能力到既時候, 唔駛你監咩都會做得到!

小慈既英姿 ^^


弟弟都有陪散步, 熱到佢成身痴立立


一字排開咁多架單車 & BB車, 何其壯觀


踏完單車就去巧巧新居玩, 仲見到 Jackco & Bernard , 冇見 2 個月大家都唔同左樣 ^^

開餐時巧巧媽媽俾左支牙仔餅 Bernard 食, 話 8 個半月既佢好為食, 大人食咩佢又要食, 於是用牙仔餅塞住佢個口


一包 2 條, 巧巧媽媽問我有冇俾牙仔餅小明食?  我話岩岩先 6 個半月開始食緊米糊加餸, 我未俾牙仔餅佢, 咁巧巧媽媽話俾佢試下啦, 見佢牙痕得咁緊要咩都放入口咬
不得了呀~~~  弟弟一食停唔到口, '妹' 到支牙仔餅溶晒真係俾佢食左落肚 @.@

為左食, 弟弟仲學識左將 d 野左手交右手添, 勁呀!!


小明與 Bernard (8個半月)


小明與 Jackco (4個半月)


認人既弟弟竟然肯俾搴搴爸爸抱, 好難得, 搴搴爸爸果然係 BB 殺手 !!


沒有留言:

張貼留言