2008年10月16日 星期四

講多左野

每朝早都要勞氣小慈飲奶換衫換片返學, 令我最激氣既係小慈屙左便便都可以大叫話 "冇呀"  唔肯換屎片 @.@ 

於是今朝我好嚴厲咁話佢 "有要話有, 唔係冇呀冇呀, 係有!!"  .... 命苦既我就係咁由一個天真活潑可愛既少女變成一個日哦夜哦非常長氣既媽媽  V_____V

而家出門口返學 bye bye 我唔喊喇, 連 look sad 都冇, 不過返到學校同工人姐姐 bye bye 時喊到七彩, 又要同老師商量下攪攪佢先!

 不過小慈返左學之後多左好多野講....

- 識得分你我, 識講  唔係你架!  俾我!

- 瑤瑤喊喊呀!  跌親呀!

- 唔好喊啦!  要唔要抹抹抹呀?

- 係床度等, 唔落地架!

- 望住!  望住!

- 渣住隻碗!  恩慈快 d 啦~~~

- 恩慈早晨!  多謝丫!

- 唔 lur 野架

- 合埋小慈隻腳

- 好叻喎, 知唔知道?

- 指住鋼琴話係 "琴姐姐", 會唱 "小朋友早晨 (音 drmfs ) "小朋友早晨 (音 sfmrd ), 亦會改歌詞唱 "郭恩慈早晨, 郭恩慈早晨" 仲有曾芷慰 / 溫希倫 / 許樂瑤 / 殷煥妍 / 陳老師 / 爸爸 / 媽媽.....

今晚超爆笑!!  爸爸係梳化小睡片刻, 小慈會同爸爸話:

"爸爸訓覺, 合埋眼丫!  要唔要被呀?  要唔要枕頭呀?"   跟手真係入房羅被羅枕頭

"媽媽羅枕頭啦, 小慈唔夠高呀!"

我羅左俾佢又真係同爸爸蓋被, 仲拍佢心口噯佢訓覺唱

"打開雪櫃, 打開雪櫃, 爛訓豬, 爛訓豬. 快 d 快 d 起身, 快 d 快 d 起身, 唔~~ 唔~~"

真係笑到我同秋秋肚攣呀 ^^

沒有留言:

張貼留言