2008年10月24日 星期五

夜訪 Bernard

巧巧細佬 Bernard 孝逸出左世喇!!  第一個係柏苗, B仔係七小福第二代入面既呀二, 下一個就輪到小明出世架喇 ^^

我想試下小慈見到咁細個既 BB 有咩反應, 想像下佢遲 d 見到弟弟係點, 於是今晚單拖帶埋佢去巧巧屋企探 Bernard, 果然不負眾望, 小慈好鍾意 BB~~~~~  :)


又要摸又要攬又要錫仲要求抱!!  BB 訓覺呀!  BB 訓醒喇!  BB 喊喊呀!!  全晚都匯報 Bernard 既一舉一動俾我聽 



因為我單拖, 小慈成晚都好黐身, 食飯又坐我大脾, 想去玩又要拖埋我去, 寸步不離, 又扭抱, 由停車場抱到巧巧屋企我真係想死!!  其他媽媽幫口話小慈時, 衰妹就想乘機發爛喊!  我唔想佢喊開有條路就抱佢, 但要佢有禮貌態度好我先抱羅  @.@

好耐冇見既詠詠呀


大家都有返學所以好知道要排隊玩玩具


小慈真係好鍾意音樂, 見到電子琴雙眼發光!



仲俾佢搵到 Elmo!!  成晚攬住唔放


大合照~~~ 祝 Bernard 快高長大快 d 戒夜奶, 同巧巧家姐相親相愛


沒有留言:

張貼留言