2008年10月23日 星期四

2 個枕頭

陳老師今日打電話俾我問小慈有冇 2 個枕頭?  如果有就唔駛日日由屋企帶番學校又帶番屋企

呵哈~~~  好在我一早意識到呢個問題!!  日日帶出帶入我都好驚唔見左 or 係學校唔記得帶番屋企就大件事!  於是上星期已經請嫲嫲車多一個 A 貨枕頭俾小慈, A 枕頭同小慈原本個個 size 係一模一樣既, 只係新綿花比較鬆所以個枕頭肥左, 我再入番小慈最鍾意個個枕頭袋俾小慈試用左 2日, 佢又接受到喎!  冇察覺個枕頭手感上有分別  :p

陳老師打算將小慈個枕頭放係佢學校張床仔入面, 訓覺時會連埋 d 被一齊羅出黎, 會同恩慈講枕頭收落被被度, 都希望我係屋企同佢講枕頭係學校張被被度, 返學唔帶枕頭喇咁!  原來每朝早陳老師會同小慈講: "食早餐喇!  唔要枕頭喇"  咁小慈就會自己將個枕頭放係書包櫃入面, 食完早餐, 小慈會見到枕頭但唔會羅, 好乖 

不過食午餐前通常都開始眼訓就會要枕頭, 但同佢講訓覺先俾又 ok!  係學校訓覺而家都訓到 1-1.5 hr, 有時訓醒都會扯大喉嚨喊, 要抱開佢去 office 坐一陣, 到佢醒晒就 ok 番, 氹佢有時會用貼紙, 都試過唔受氹喊好耐, 陳老師就會話: "唔要小慈喇!  將小慈送俾第二個老師喇!"  咁小慈就會即刻乖番!  陳老師認為小慈係好明事理既好孩子!  當然扭緊計時唔會聽, 但一般都 ok

星期二最扭計情緒唔好, 成日話跳舞!  因為形住跳舞媽媽就會出現!!  Oh~~~ So CUTE!!  我都估到架喇, 星期一我係學校出現時小慈開心得咁緊要!!  不過就估唔到我出現 1 個鐘, 小慈要用 1 日去平復心情!! 

都知呢個衰妹好黐我, 我係學校出現肯定佢唔會跟其他人, 所以我淨係開學個 3 日陪佢返學之外, 每朝都係工人姐姐送佢返學就係咁解..... 我不知幾想同佢唱住歌送佢返學咁架麻.....

順便問埋陳老師氹佢地訓覺有冇程序, 因為小慈成日都唱打開蚊帳爛訓豬?  陳老師答我話訓覺有程序架, 請小朋友除鞋除襪, 放好鞋仔, 上床, 冚被, 合埋眼, 熄燈, 放純音樂, 一定唔會唱歌, 因為一唱歌一定唔會訓覺, 打開蚊帳係之前同佢地上堂用鋼琴玩既遊戲, 小慈好深刻印象入晒腦所以返黎唱俾我聽! 

小慈返學開心啦, 陳老師咁錫你  ^8^

沒有留言:

張貼留言