2008年10月12日 星期日

創舉 -- 影大肚相

31 周, 本來想同小慈一樣都係 8 個月 32 周先影大肚相既, 一來 book 唔到, 二來我個肚都已經好巨, 未夠 8 個月已經有 9 個月既巨肚, 所以真係睇唔出既 ^^ 

小慈當年我都有影架, 不過係小本製作 $500 有找個隻, 質素麻麻地又娘娘地只係當係做個記錄, 今次就想全家一齊影靚 D 留個紀念, 亦都當同小慈影寫真咁, 本來秋秋唔肯影, 但佢點捨得我唔開心先得架, 所以今日一家 3 口連埋未出世既弟弟就做左呢個創舉了!!  Yeah!!!


你睇下我個肚, 似唔似就生得呀?!  弟弟真係好大隻!!

你睇小慈幾開心


古靈精怪

小慈要做家姐了 :D


錫弟弟


仲有個零月就一家四口



小慈影相都係麻麻地合作架咋, 不過比起佢以前影既 studio 相扭計到要敗走, 佢今次已經好乖好乖, 至少張張都笑先啦


愛情結晶品 2.0


秋秋本來想同我一齊展示肚腩, 不過太 fit 展示唔到.... 呵呵呵~


我自問都陀得幾靚架


唔睇下半截係冇人知我大肚的


好想快 d 見到你呀, 弟弟~~~


沒有留言:

張貼留言