2008年10月7日 星期二

偷拍

每朝出門口同小慈係樓下分手之後, 我地出車就會岩岩好見到佢同工人姐姐過馬路  

頭幾次小慈見到我地架車會好激動想衝埋黎, 工人姐姐拉住佢就會大喊!  不過當佢知道我地點都唔會落車只會同佢揮手 bye bye 之後, 佢而家間唔中見到我地架車會好驚喜開心笑 ^^

今日咁岩我有帶相機, 於是即刻影左小慈回頭望我地既樣


你地睇工人姐姐幾辛苦, 又要抱住佢, 又要幫佢揹被袋, 好在小慈都仲堅持自己揹書包咋!  你地見唔見到佢攬住個枕頭呀? 

朝早返學都仲想喊架, 次次都要我攬住安慰佢, 小慈又好受安慰架喎, 成個人仔伏左係我度, 我講咩佢都話 "知道"  "好"  "係"  "唸".....  真係好似好生性好乖女咁!  不過如果唔駛我 "哦" 佢, 自動自覺開心笑仲更加好!  

加油呀, 小慈!  你進步緊架 !!

沒有留言:

張貼留言