2008年10月19日 星期日

大埔海濱公園

終於考完我個急救牌一身鬆晒!!  年紀越大真係越怕考試!  為左呢個牌我連續 4 個星期五都冇返屋企陪小慈, 好大犧牲架!  好在秋秋都話小慈乖, 不嬲都係我係屋企先扭計喎!?!   秋秋仲注意到小慈返左學之後講野大聲, 動作大, 笑得誇張又衝動, 好似要吸引人注意咁!  唔知係唔係要係學校突出自己等老師留意佢呢?  仲有有時玩玩下會無端端講: " 唔睬你! 老師嬲佢!"  然後會自己入房關門!  唔知咩事呢, 又得閒問下老師先~

之前幾日天陰陰涼涼地秋高氣爽, 於是約左成班朋友仔一齊去大埔海濱公園玩仲攪大食會!  點知出發時竟然 30 度高溫, 我地仲要約 11:00am 最熱最曬啊~~~ 


不過今日 7 小福齊晒人, 一齊玩 bubbles 機, 一齊踏三輪車, 一齊踢波, 一齊野餐, 好開心


今日主要影小慈既右面, 避開個出事雲精 @.@


呢個大草地真係好舒服


搴搴爸爸仲教小慈踢波


小慈識踏單車喇!  不過第一腳好自然咁向後踏先會再向前, 但都叫識踏郁架車


開餐喇, 一家人整一樣食物


我地負責烚粟米因為係小慈既至愛


飯後甜品


俾小慈偷拍到我個巨肚樣


食飽飽, 秋抱小慈行公園, 呢個海濱公園真係好大, 仲有昆蟲館, 小慈睇左 3 次都唔捨得走, 同我講 bugs 好靚呀, 媽媽!  又話自己最鍾意 yellow flowers, 最靚呀咁! 

真係要俾小慈多 d 機會親親大自然睇多 d 花草樹木增廣見聞先~

沒有留言:

張貼留言