2008年10月31日 星期五

小慈學校戒片記

陳老師尋日提議係學校同小慈戒片, 今日就 action!  帶多左幾套衫返學校替換

陳老師匯報小慈今日賴左 2 次尿, 亦都成功屙左 2 次尿落廁所

第 1 次賴尿係 9:50am 大肌肉玩滑梯時

第 2 次賴尿係 11am 轉組換鞋時, 因為 2 次都係企係度, 所以兩對波鞋都賴濕晒

第 1 次成功屙落廁所係食緊飯問佢去唔去佢話去

第 2 次成功係訓醒晏覺去廁所佢又屙左一篤

very good 呀!  加油呀, 小慈!!

10月尾派手冊, 小慈重 11KG (24.2 磅) 身體 91.5cm

陳老師仲俾左 6 個 good 佢呀~~~
- 願意嘗試各種食物
- 飯前便後有洗手習慣
- 有應對能力
- 愛惜玩具及公物
- 自我照顧能力 (穿鞋)
- 能保持衣履及儀容整潔

另外, 小慈已經係連續兩日都著好校服先敲我房門叫我, 終於唔識我朝早趕頭趕命咁氹佢換衫換片探熱食早餐著鞋著襪

出門口返學又好開心, 問佢又識答我爸爸媽媽返工, 小慈返學, 姐姐 go market
小慈終於完全明白, 適應, 接受要返學呢個事實!  多謝天父!!

沒有留言:

張貼留言