2008年11月1日 星期六

小慈噯自己訓覺

通常唔駛返學時我地都由得小慈訓覺既, 佢可以由夜晚 9:00 訓到第二日 8:00am 架!
 
小慈頭圍用膳完到我地食緊 lunch 既時候, 小慈突然同我講:

"小慈飽飽喇!  小慈攰攰要訓覺喇, bye bye~~~~"

跟住真係羅枕頭自己行左入我地間房!  我同秋食緊野冇理佢, 見佢咁耐都冇走番出黎先入去裝佢, 原來佢已經訓左 !?!


真係自己入房, 爬上床, 自己拉被, 攬住枕頭訓, 仲要訓得好靚, 好舒服咁既樣, so cute~~~~~


學校訓練有素, 生理時鐘完全跟晒學校既時間表呀!

今日仲有同我講:

- 123 321 1234567 快 d 啦, 得唔得?  我地等得好心急!  邊個未得呀?

- 食個橙呀, 食個橙, meet meet meet meet meet meet meet 層皮,
食個橙呀, 食個橙, um um um um um um um!

- 呢個我架!  唔係你架!  唔搶!  唔推小慈架!

- 西瓜組郭恩慈

去爺爺嫲嫲屋企仲大大聲話 "我返黎喇~~~~"  笑到爺爺嫲嫲碌地!!

沒有留言:

張貼留言