2008年11月25日 星期二

郭恩明先生出世了!!

2008 年 11 月25 日 (Tue) 20'C 68% 藍天白雲 微風送爽

弟弟, 你既到黎真係令到媽媽手忙腳亂啊!  今日係我悠長產假既第 2 日咋!  一早扮同爸爸一齊返工咁送小慈家姐返學之後, 樓下商場萬寧新開張, 買滿 $111 有禮物, 媽媽即時走去血拼!  計都冇咁準, 我真係買左 $111  好攪笑!  跟住返屋企本來 plan 左好多野做, 下晝仲要去健康院覆診!  換衫時發覺內褲有少少血!!  咩事呢?  有少少驚, 唔通我扯親自己唔知?  睇定 d 先....

11:30am 開工執下 d 衫仔, 問朋友攞左好多衫都未得閒執, 仲要吩咐工人洗添架, 手腳太慢勒我!  突然 feel 到下面漏水, 我以為自己賴尿 @.@!  即刻企起身仲 be li ba la 流到一地都係, 濕左 4 格大階磚.... Oh No.... 原來我穿水啊!!  衝入廁所坐低, 我怕再漏水整污漕間房, 跟住打俾秋秋, 佢 9 秒 9 揸車返屋企!!  而我就把握時間去沖個涼, 大脾滑潺潺咁好唔舒服!  沖完涼先醒起要用產婦衛生巾又未穿圈圈, 走佬袋又未執, 攞住張入院用品清單望左 3 次都唔知自己執緊咩..... 唉~~ 好呢 hai ~

11:45am 秋回來了!  即刻拖實佢!  俾張身分證佢袋住, 其他咩都唔重要, 一定要有身分證, 唔係入院收我 4 萬元!  做左納稅人咁多年, 我一定要享盡我係香港人既福利, 其中一樣就係唔駛錢生 BB!

12:00pm 出發去醫院, 秋堅持今次搭的士 (內裡原因請睇 2006年 4月20日既 "小慈出世了" ^^)  點知樓下的士越叫越走, 要行到出街尾先有的士!?  車~~  我行得去街尾我就行埋去醫院啦, 都係差 2 條街之麻!  況且我而家又冇穿水又冇陣痛, 我自己行!  點知行唔夠 2 步就開始陣痛, 好在痛得 3 次, 今次叻左, 15 分鐘去到醫院, 係條街度停左 3 次咋 :p

上到病房等姑娘羅排板時我又穿水!!  Oh No~~~ 咩咁多水流架呢?!!  我香噴噴既 body 又報銷左 @.@  姑娘見我咁即刻俾醫院衫我換, 驗小便及磅重, 我有 58.4kg, 即 128.5磅. 依?  上星期係私家仲磅到 134磅格?  睇黎我 d 羊水漏得 7788 所以輕左 6 磅!  檢查宮頸, 姑娘話我厚, 阿 B 個頭好後, 好入, 未生得!  死啦, 穿左水但未生得咪要痛好耐??

未生得就要係病房待產, 姑娘同我駁機 check BB 心跳及宮縮, 12:45pm 我開始有不規則既陣痛, 6分鐘 / 8分鐘 / 3分鐘咁.... 跟住又穿水!!  真係暈~~~  不過今次穿水弟弟就勁踢我!  撥手撐腳再加陣痛, 真係羅命!  見到秋秋係門口但佢又唔可以入黎因為唔係探病時間, 我好可憐啊.....

1:30pm 開始痛到入心入肺, 典床典蓆!  有時痛既時間長達 4 分鐘!  條褲都俾我渣到縐晒!!  又成身汗.... 姑娘話我痛得唔規律又唔係好密既大痛, 未生得住!  唔係掛?  我痛到想講粗口架勒播!
3:00pm 有個姑娘埋黎話我阿 B 心跳慢左!!!?  Check 我子宮仲話我已經開左 4 度!!!!  手術室有位仲即刻推我落去....  好戲劇性呀!  由入院時話我 1 度都冇, 2 個幾鐘開到 4 度都好快, 唔怪得我痛到癲左啦!  頭先仲有姑娘話我咩未有規律痛未生得住, 哼!  我都知弟弟唔會要我痛咁耐架勒!

秋陪我等 lift 落產房, 同姑娘表示會陪產, 但姑娘話今日好多人未必安排到, 嗚~~~  又係要我一個人孤單作戰, 我要老公呀~~~~  唯有不停祈禱啦!  秋同我講 "加油!"  弟弟我地一齊加油!  一大堆姑娘問我好多野, 我痛到都唔識答佢地, 俾笑氣我聞左 2 下就有姑娘同我講: "BB 心跳慢左, 而家要生佢出黎勒!  叫唔到你先生入黎, 叫咪冇人應, BB 危急呀, 生左佢出黎先, 陪產唔重要!"

3:06pm 就要我 push!  死火!  我真係冇力 push !  今朝食完早餐到而家 3:00pm, 未食 lunch 不特止仲要水都冇飲過!!!  我 push 左好多下都 push 唔到弟弟出黎, 媽媽好唔叻呀今次!  姑娘又一直嚇我話停心跳就大件事, 要我一條氣唔好停!  得先得架!?  我冇力到 feel 到一個姑娘係肚皮度幫我推, 一個擘大我係下面拉, 一個幫手剪會陰......  亂成一遍.......  最後我要依起棚牙好大聲咁 "E ~~~~~~~~~~~ BB 呀~~~~~~~" 先 push 到阿仔出黎, 真係聲嘶力竭......

同上一次好唔同, 我 push 完冇輕鬆散晒既感覺, 反而唔肯定自己生左未?!  只見到姑娘好忙咁唔知攪咩, 成個產房靜晒!  我問 BB 呢?  冇人應我!!  唔係有事呀?  頭先話佢心跳慢, 唔通死左??!!  想起身睇下, 不過全身冇晒力...... 就係呢個時候聽到弟弟既喊聲了!!!!  哈利路亞!  嚇死我勒!!

郭恩明先生出世了~~~ 重 3.22 kg (我生日日期呀!!)

叻仔呀!  37周出世仲重過 39周出世既小慈家姐!  而家都有 7.1 磅, 如果遲多 2 星期出世 8 磅都有!!  不過早咁多真係完全唔係我預計之內, 我都預左弟弟會早出世, 因為陀佢條腰真係痛得好緊要, 個肚又勁巨大, 遲出世我真係負荷唔到架勒, 不過就冇心理準備弟弟早咁多!  又太老定, 屋企咩都未執, 完全冇準備!  我仲買左戲飛今晚 7:30pm 睇美麗人生添架, 真係人算不如天算!  冇人會知明天發生既事, 一切都靠主既安排預備!

姑娘檢查完弟弟就包住俾我, 我摸左佢面仔一下!  弟弟同小慈好唔同樣, 眼耳口鼻闊好多, 好男仔樣!  仲好多頭髮添, 好 man 呀 ^^  姑娘話弟弟出黎時, 面向天咁出世, 眼仔碌碌唔喊, 要拍佢背脊先肯喊!  個個 bb 都係 dup 低頭屈埋身咁出, 而佢同人唔同所以生得咁辛苦!  今次縫傷口仲要係咁標血, 要 call 醫生黎幫手, 都要攪幾耐, 好心既姑娘俾我打電話同老公報喜, 不過我擘頭第一句就問秋秋去左邊?!  點解姑娘話叫咪冇人應?!  秋竟然答我佢去左廁所!!!  諗住我得 4 度仲有排開, 於是去左爆石!!!!!  真係激死人勒!!!  不過當時咁危急又亂成一遍, 阿仔又話心跳慢咁驚嚇, 成 6 個姑娘圍住我相信情況都真係好驚險, 秋秋見唔到都係好既

4:00pm 推左我上 9 樓, 竟然係雙人房?  有冇攪錯左?  姑娘話 8 樓爆滿 upgrade 左我喎!  下?  咁都得?!  姑娘見我精神 ok 又問我餵唔餵 BB?  梗係餵!  4:15pm 餵到 4:35pm, 阿仔有啜, 不過食 2 啖又 fing 頭又含住瞓

4:48pm 終於都見到秋秋!  佢都驚訝點解我可以住私家病房, 隔離仲要冇人?!!  包房呀!!  秋秋錫左我一啖, 話我好叻!  哼~~  竟然走左去爆石!!!  太低估阿仔!  12:15pm 入院到 3:20pm 阿仔出世, 3 個鐘頭咋!!  仲快過小慈家姐 4 個半鐘!  叻叻!  一切都發生得太突然, 太快勒, 今次生 bb, 我冇打止痛針, 笑氣都係聞左 2 下, 真係 all by myself 架今次!  一諗起個種痛到入心入肺既感覺即刻打冷震!  弟弟, 你要好錫好錫媽媽, 知唔知道呀?


沒有留言:

張貼留言