2008年11月28日 星期五

出院回家了~~

順產既好處係一生完 BB, 坐床 or 訓 6 個鐘已經可以落床行得走得健步如飛 :D  一切都好順利, 咁耐冇換過片都好得心應手, 又再拎住咁細條片見番 d 綠色既胎屎, 感覺好回到舊時呀!

今日已經係醫院第 3 日架喇!  今次好彩住到私家病房既額外好處就係原來姑娘服務非常殷勤, 第 1日我未落得床, 姑娘就睇住弟弟 3-4 個鐘先推佢去我床度俾我餵人奶, 我真係好得閒呀~~

第 2 日朝早姑娘同弟弟洗完白白就正式俾番我照顧, 姑娘話弟弟 d 頭髮攣攣地好 cute!  自己生既, 咩樣都覺得至靚架啦~~ 幾靚仔 ^8^


得個幾日人仔已經表情多多




唯一令我洩氣既係郭恩明個櫻桃小嘴!!  一俾佢飲人奶啜少少就訓覺, 吱都唔醒又唔喊肚餓, 質又質唔到佢食, 食又唔知佢食左幾多!  又玩 fing 頭, 明明擺好位佢又 fing 番出黎, 除左生佢時係產房聽過佢喊左 2 聲, 呢 2 日佢都冇喊過啦!  懶訓豬!! 

姑娘話早出世既 BB 係眼訓 d 架, 唔駛緊張喎.  磅埋重先出院, 縮水呀~~~ 弟弟今日得番 3.005kg 咋!  弟弟你要努力 d 飲奶奶先得架!

1:30pm 秋秋黎接我出院喇!  呢幾日佢都好辛苦, 我既午餐晚餐都係佢定時定候專登羅俾我食架, 私家病房又鬆好多, 佢成日自出自入都冇人理佢, 又唔會有人趕佢走, 係我唔想小慈放左學咁耐都冇人陪佢先快 d 叫秋秋返屋企陪佢玩.  秋話小慈好生性呀, 好乖!  同佢講咩都話 "知道~~" "好~~" 

秋係手機度影左弟弟 d 相俾小慈睇, 小慈知道自己做左家姐好開心, 仲將自己杯水遞俾手機入面既弟弟飲!  咁快肯同弟弟分享我好開心呀!!  返學經過 lobby 又不停同看更姨姨講:

"弟弟出世喇~~~ 小慈做家姐喇~~~" (意思係咁不過 BB 話講唔正!)

5pm 小慈放學返黎喇!  見到我開心到想喊!  我又何嘗唔係呢?  即刻俾個肉緊既擁吻我個乖女!  掛死媽媽喇~~~  小慈叫弟弟做 BB, 見到弟弟好高興, 不停話要抱 BB



要相親相愛啊~

沒有留言:

張貼留言