2008年9月11日 星期四

Day 8 返學冇喊

今朝小慈好精神好醒目, 大大聲叫 "媽媽早晨~~"   本來心情好靚, 但一見工人姐姐羅校服又推開姐姐仲話一陣先 @.@  我就俾個下台階佢話食完早餐就換校服啦?  小慈都應承, 點知到出門口著鞋, 姐姐同佢講 go to school la, go to see teachers la... 小慈大聲叫 NO~~~ 跟住大喊流眼淚!!!!   我薄責左工人幾句, 你明知佢情緒波動已經唔肯換校服你就唔好刺激佢麻!  好在小慈都係喊左 1 分鐘... 唉~~  營造愉快上學既氣氛真係唔容易呢!  不過學陳老師講要小慈習慣返學係生活既一部份, 所以喊都要日日做

之後返學又好順灘喎, 第一次入到學校冇喊!!  可能象徵式係屋企喊左, 放學都冇喊, 今日食左芝士三文治 and 雪梨, 學校仲派左張 "秋季飲食餐單" 列明每日係學校食咩咁就唔駛再問老師, 嘩~~ 真係好好餸呀!  睇到我都流口水~~~  伙食咁好, 希望小慈可以食肥 d

放工返黎我考下小慈學校既野, 問佢記唔記得係學校食咩?  小慈識答我食包包喎!  仲同我講陳老師抹抹抹 (指去完洗手間抹 pat pat)  好野喎!  真係識憶述事情, 同我有問有答有溝通對話 so sweet ^8^

沒有留言:

張貼留言