2008年9月3日 星期三

伴讀 Day 2

Day 2 返學喇~~

今朝 6:30am 就醒左, 好合作換衫著波鞋, 仲揹住個書包唔肯除添!  知道我同佢返學就好興奮, 又咁岩撞到同學仔一齊搭火車返學添!


今日連我都熟習學校程序, 教小慈係學校鞋架羅鞋換, 教佢先洗手再入課室放書包就可以玩玩具, 玩左一陣老師要點名, 小慈又係唔肯去仲爬上我大脾同老師講: "一陣先~~"  我同佢講數話坐一陣就要自己坐架喇!  小慈又話 ok  佢都係慢熱, 未掌握發生咩事前係一定唔會離開我既!  唔知冇我係度佢又會點呢?

點名又識舉手應人喎, 全班 20 人點完名齊齊去洗手小慈又唔肯喇, 要我抱, 同佢講數洗完手有 banana 食先肯去, 老師想拖佢行衰妹仲 fing 開老師叫媽媽添!  惡惡呀!!  好在老師冇介意咋!   茶點前祈禱, 小慈知喇, 仲識同我講: "未食得住要等一陣先, 祈禱先有得食!"

我今日醒目呀, 有錄影段禱文遲 d 就可以係屋企又同小慈祈下等佢多 d 歸屬感麻!   香蕉小慈好鍾意食, 不過太心急連蕉皮都一齊咬埋!  又食得慢, 所有小朋友出去交晒碟小慈都仲食緊, 攪到我忍唔住餵佢飲水等佢可以快少少


大肌肉活動前跳熱身舞, 小慈今日好開心有跟住跳!  最叻係蹲低摸 pat pat 模仿得最似!  錄影佢既可愛樣 ^^  今日肯踏單車同埋自己爬上滑梯, 叻左!  但投訴小朋友推佢, 好大聲同人講:

"唔推小慈架!  小慈痛痛, 小朋友曳曳小慈唔睬!"

話到個小朋友飛起我要即刻輔導佢話個小朋友唔小心, 冇事冇事..... 先平息到小慈公主既怒氣!!  睇黎佢都係八妹仔一名, 但識表達自己既情緒係一件好事


話放學就最開心, 識得去鞋架羅自己對波鞋, 得佢一個著紅色波鞋所以好易認!  一出學校門口就要抱, 佢個樣好眼訓啊~~~  好啦, 抱一陣啦!  我淨係話係學校唔抱之麻, 所以一出門口就識要求啦, 衰妹!  不過佢都乖既, 知道我籮咁大個肚真係唔抱得佢幾耐, 同佢講抱一陣要自己行佢又 ok, 事先聲明小慈有心理準備佢係會講道理既


今日表現有進步, 我都好開心


沒有留言:

張貼留言