2008年9月10日 星期三

Day 7 返學 2 小時

Day 7 -- 今朝工人姐姐想幫小慈換校服時正正係小慈同我地玩到慶高采烈之際, 於是衰妹就推姐姐 pat pat 趕佢入房, 仲話唔要書包 bye bye 陳老師要搵區老師同 Idy 姐姐仲有柏弦!  真係俾佢激死!  點可以推姐姐架?!  以為返開心豆芽組就可以同爸爸媽媽一齊咩?  小朋友既推斷力真係好攪笑, 我只係話佢推姐姐唔岩, 其他野我冇鬧佢唔想佢喊晒咁返學!  我解釋俾小慈聽學校冇區老師架, 點知小慈堅持話有, 於是我話: "咁你跟姐姐返學睇下有冇區老師返黎話俾媽媽聽啦!"  小慈竟然話好真係笑鬼死我  :DDDDD

係樓下分手時, 我行幾步路就回頭望下小慈, 點知佢又回望我喎, 一見到我望佢即刻再次同我揮手又飛吻, 表現非常依依不捨難捨難離......  工人姐姐話佢之後唔肯自己行呀, 氹佢自己行有糖食, 點知食完粒糖就要抱  @.@   係學校時又係同佢 bye bye 就喊, 但有老師抱住就冇事

之後, 陳老師有打電話俾我匯報小慈返學既情況, 可能我尋日打過俾佢啦  :p  工人姐姐每日接放學時又問得好詳細小慈既情形知我地係緊張家庭就特別照顧!!   陳老師話小慈其實係 ok 既, 不過每朝都象徵性喊下, 唔係真係喊, 眼紅紅想流眼淚個隻唔係真係唔開心

今日貝殼粉同香蕉都食晒, 但飲水時就曳曳放左隻手入杯裡面玩水, 但叫得停, 係學校賴左大便, 嬸嬸幫佢換左片片, 好合作冇麻煩, 知道小慈抗拒除鞋坐地墊點名同埋聽故事, 於是安排左佢可以食住早餐咁坐係枱度聽, 效果好好小慈好自在, 聽故事聽到好有反應會指住本圖書講入面有咩添!!   星期四會開始安排小慈係學校食午餐, 但份量唔會太多寧願佢食晒再舉手添, 所以係食唔飽返到屋企可能要再餵飯, 陳老師最後仲話小慈係醒目女黎既, 每次老師收名牌換鞋就知道放學!  好醒!

嘩~~~ 陳老師你好厲害呀!!!!!   一班咁多個學生要照顧你都咁仔細留意小慈!!  我好感動啊~~~  之後我仲藉機會問下陳老師小慈朝早唔肯換校服既問題, 陳老師教我同佢講: "陳老師等緊你返學呀!  好多小朋友都等緊小慈一齊返學一齊玩呀"  灌輸返學係生活既一部份, 好快就可以習慣星期一至五都返學, 岩岩適應冇媽媽係身邊, 小慈已經做得好好, 叫我放心 ^^

沒有留言:

張貼留言