2008年9月20日 星期六

Day 14 發燒冇返學

小慈今日 2 歲 5 個月大, 只係返左 2 個星期學就病左, 都知道返學會多病痛但冇諗過咁快!!  雖然由開學到而家小慈 d 咳都未停過, 但冇估到會發燒, 今朝仲成個火爐仔咁有 38.8 度 

帶小慈睇醫生佢極度興奮, 自己係診所上磅得番 23 磅, 已經冇增長仲要打回頭....  不知幾精靈既小慈完全唔似病緊, 指揮醫生又話要睇佢耳仔又話聽背脊仲自動擘大口 "丫" 一聲咁俾醫生睇喉嚨仔!  醫生話佢喉嚨紅腫發炎所以有燒, 仲好話我咳咁耐都唔帶佢黎睇醫生會氣管炎變哮喘!!  咁... 小慈又唔算咳得好嚴重, 耐唔耐先一兩聲個隻, 似係 d 痰尾清極都清唔到已經俾緊鹽蛇散佢食, 點同醫生講喎~~  之後睇完醫生返屋企小慈唔俾我走,  攬住我對腳話: "媽媽唔返工過黎 sit down 丫"  我都好想呀女.... 我同佢講 "工人姐姐係屋企陪你"  佢又話 ok, 好乖好生性

陳老師 1:15pm 打電話俾我問候小慈, 佢話學校冇小朋友病緊, 之前有一個咳得好厲害已經冇返學幾日, 其他有咳既都有戴口罩, 得小慈 1 個請病假冇返學咋!  咁我就唔知點解小慈會無端端發燒喇?!   Anyway, 陳老師都提我發燒唔返學係岩既, 仲要退左燒要休息 2 日先好再返學, 仲話小慈尋日食午餐已經冇胃口, 食下停下唔係好願食咁, 仲將自己隻匙放左去隔離同學隻碗度添!  食得慢要老師餵, 呢樣真係要慢慢改善, 可能佢尋日唔舒服先係咁, 不過強調小慈係好聽話, 係話得聽既小朋友, 叫我放心

我順便問埋陳老師尋日小慈係學校訓覺訓成點?  陳老師話小慈好乖, 俾個枕頭佢攬住有少少飲泣但冇大喊, 同佢講陳老師去抱下喊緊既小朋友一陣返黎拍佢, 佢又話好, 好乖, 真係轉頭返去拍佢佢就訓, 不過訓半個鐘就醒左, 自己坐係床仔好安靜, 個個老師都讚佢乖, 陳老師去陪佢傾偈傾到夠鐘先落床!  今日仲好野呀, 只係第 2 日係學校訓覺, 全班 N1 1:00pm 前全部訓著晒!!  如果唔係陳老師都冇時間打電話俾我, 勁!!  所以陳老師好有信心小慈星期一返黎係返足全日冇問題既

沒有留言:

張貼留言