2008年9月13日 星期六

小明照 4D

專登搵番小慈個醫生幫弟弟照 4D, 約都冇咁岩佢兩個都係 26 weeks 6 days 照, yeah!!!! 

想俾小慈多 d 參與生 BB 呢件事, 亦都想佢早 d 同弟弟建立感情, 於是今日等小慈放學返黎訓醒就帶埋佢一齊產檢, 小慈知道帶埋弟弟一齊睇醫生表現得好開心呢

小慈大鬧診所, 又要自己走去磅重, 又爬梳化, 又要睇書, 又跳又笑大叫 "姑娘" 真係怕左佢呀!  好在呢度係婦科診所, 大肚婆對小朋友係包容度高 d 既, 姑娘見到小慈都笑住問我上次係咪都係黎呢度照小慈?  咁快就咁大個女話佢個樣好似媽咪云云..... 係, 時間真係好快過

弟弟明顯地大隻過當年既小慈好多, 小慈 26 weeks 得 913g, 弟弟未夠 26 weeks 已經 991g!  而我就重左 10 磅左右, 暫時都係肥晒係弟弟度, 今胎冇妊娠糖尿我好開心, 不過我都冇亂食野架, 10 磅好克制添啦!  之前有一段時間極度鍾意食榴槤, 係當飯食個隻我幾驚呀, 好在維持左 1 個月就甩左呢條癮, 全家都冇人鍾意榴槤隻味, 連小慈都雞飛狗走, 我係開住抽氣扇都要食個隻呀!  可想而知我條癮幾大~~  我唔想架  @.@ 

秋秋補充話我陀小慈個時鍾意食花園餐廳既牛扒呀, 一星期食幾次都唔厭個隻!  又試過專登出車去觀塘食腩河, 好 "牛精" 呀個時  :p

弟弟今日非常合作, 上次小慈係訓左覺, 等多半個鐘再照都仲訓緊, 要姑娘推我個肚篤醒小慈, 於是衰妹皺晒眉頭扁晒嘴好唔高興, 影左 10 張相佢都係同一表情!?!   弟弟就好唔同喇, 一照就見到佢既盧山真面目~~~  影到 1 張弟弟咧嘴笑得好靚, 1 張舉手 say Hi, 1 張舉腳上面, 動作多多超爆笑氹到大家好開心! 

情人眼裡出西施, 我覺得佢個樣好 man 好靚仔 ^^  秋秋就覺得弟弟勁似佢, 真係連佢自己都覺得照鏡咁呀, 一樣係額闊尖下巴嘴唇有肉, 遺傳真係好神奇啊~~~  不過醫生輕輕帶過話弟弟條頸戴左條頸錬, 臍帶圈住條頸一個圈, 不過係鬆鬆地既.... 下??!!!!???   問佢點算??  醫生又話冇咩野, 冇咩野你又講我聽?!  大肚婆唔嚇得架!

小慈好興奮, 好多野講又成日走去裝 d 姑娘姐姐做緊咩!  終於係電視機度見到弟弟個樣, 不停話弟弟開心笑, 係咁同弟弟 say hello, 又話弟弟偏晒呀!  勁得意呀佢 ^8^


沒有留言:

張貼留言