2008年9月19日 星期五

Day 13 係學校訓晏覺

Day 13 -- 連續第 3 日見到套校服就喊勒, 希望陳老師今日同佢傾下偈啦!  氹佢都係喊, 於是我今朝完全唔理佢照幫佢換校服換片著鞋著襪羅書包仲要擺個枕頭落功課袋... 奇蹟就係呢個時候發生喇, 小慈突然對功課袋發生濃厚興趣, 話入面有書書, 小慈吸, 小慈架咁.... 揹完書包仲要自己羅功課袋, 突然變得好積極, 唔記得左自己頭先仲扭緊計眼淚都未抹!!   一路行一路數同學名, 我只係聽得明曾芷蔚, 溫希倫, 瑤瑤.  拖住我行行下停低, 自動自覺同我 say goodbye 叫我返工!  佢又知我每日係呢個 stop point 同佢分手喎, 好醒!

3:30pm 放學小慈有笑!  工人姐姐話佢係學校訓左 30 分鐘咋!!  於是 4:00pm 返到屋企就扭眼訓, 大喊又成個訓左係地下唔肯換衫, 夾硬抱佢去沖涼就由頭喊到落尾, 沖完出黎就係梳化訓左!  4:45pm 訓到 5:30pm 自己碌起身入廚房拉工人姐姐出黎陪佢再訓到 6:20pm!!  咁都得?!

到我地放工返屋企佢都表現開心, 問佢係學校有冇訓覺佢都答有.  不過今晚都好扭計, 又係屙左臭臭死都唔肯換片, 同佢玩玩下仲無端端大喊添!  呢呢 lur lur 都唔知佢想講咩要咩, 我叫佢用嘴仔講俾媽媽聽之麻, 佢竟然可以越喊越大聲!  要佢安靜仲駁我嘴話唔要安靜 !!!!!!

佢發緊爛渣我唔望佢自己睇電視, 佢又爬上我大脾要我抱喎, 我堅持要佢收聲先抱佢又大喊大叫 No~~~ 我又唔睬佢!  好在拉鋸左一陣佢都自己安靜, 壓低把聲講媽媽抱, 羅紙巾俾我要我幫佢抹眼淚.  我一邊抹一邊哦佢話唔要喊架, 媽媽唔開心, 小慈喊冇人睬小慈云云.... 講講下摸到佢額頭好熱, Oh No~~~ 小慈發燒!!!!!!!    岩岩飲完奶想等一陣先俾退燒水佢飲怕佢嘔, 點知我攬住佢一陣已經訓著左.... 唉~~ 點解會無端端發燒架!!!!

沒有留言:

張貼留言