2008年9月4日 星期四

伴讀 Day 3

Day 3 返學~~  今日係 last day 陪小慈一齊上堂了!  3 日既家長陪同眨下眼就過, 我就開始熟悉返學既程序, 希望小慈都一樣適應同埋投入啦!  尋日做所有野之前我都預先講俾小慈聽, 佢有心理準備就表現得好好多!

今日都好順利, 不過都係唔肯坐地墊點名, 凌空用腳仔撩我小腿要我擘開大脾俾佢坐, 仲大聲話:

"一陣先!  No 呀!!" 

唉~~ 咩事唔肯同小朋友一齊坐呢?  不過有進步肯去廁所洗手, 但行兩步會回頭搵我仲拖實我,  慌死我走左去咁!

小慈祈禱食生果個樣超爆笑, 咪晒眼但又想偷睇!


今日又係食橙, 小慈已經連續 3 日食清晒碟生果, 連老師都讚佢叻, 又肯收拾!


希望聽日冇我幫手都 ok 啦, 擔心佢食得論盡又食得慢... 不過呢 d 都係要佢自己學習




今日安排有少少唔同, 跳完熱身舞玩大肌肉時要開家長會, 陳老師過黎幫我氹小慈等我甩身, 佢話媽媽要去廁所我就閃入另一間課室!  不過唔夠 3 分鐘已經聽到小慈大喊,  大叫 NO~~~~~  原來小慈唔俾陳老師拖又唔俾佢抱, 要自己搵媽媽, 大喊住周圍搵, 搵唔到先返去陳老師度要佢抱, 抱住就唔喊.  之後第二個小朋友喊陳老師就放低左佢, 小慈收左聲就肯俾第二個老師拖住, 不過咩都唔肯玩 @.@  到我見番佢時, 小慈即刻用手箍住我條頸黐到實!  陳老師就話: "係咪呀?  媽媽返黎接小慈喇!  媽媽去左廁所丫麻!  唔駛喊架!"  我又 repeat 一次媽媽會接小慈返屋企, 頭先去廁所咁夾晒口供

陳老師話小慈懂事, 受安慰, 肯聽人講道理, 好叻!  仲叫我唔駛擔心, 小慈會好快適應學校生活!  小朋友一開始返學就喊係好事黎架, 代表佢識表達自己情緒, 最重要就係明白道理就最易教!  陳老師仲問小慈之前係唔係返過 playgroup?  有冇離開過我?  我話有呀, 做左好多準備工夫先返學架!  之前離開我都 ok 架, 突然又倒退唔知關唔關我大肚事?  不過係屋企佢扭計我地都係唔睬佢既, 由得佢喊一陣, 佢會識返轉頭同我講: I love you!  陳老師都笑, 佢對小慈好有信心, 佢話佢頭先都冇理小慈由得佢自己搵媽媽, 搵唔到就返去搵佢!  小慈就係咁, 大喊時氹佢佢係聽唔入耳既, 唔理佢一陣反而仲快收聲!  忽視法現階段係最有效既方法!

我都好驚唔知聽日點?  我點甩身要小慈自己上堂呢?  唔係次次握佢去廁所呀麻?  陳老師就話佢地有足夠人手氹, 但咁多小朋友一齊喊係好難攪架喎!  我有咩事前工夫可以做左先呢?  陳老師就教我同小慈講....

"小慈自己返學, 媽媽一陣間黎接你返屋企, 而家有老師有小朋友陪小慈一齊玩, 好開心架!  玩一陣媽媽就會黎接你!"

希望真係 work 啦!  將一切交托俾神


沒有留言:

張貼留言