2008年9月26日 星期五

病好返學又打風

真係估唔到上星期五病左之後, 星期日覆診醫生勸籲星期一都唔好返學!  醫生話小慈仲有咳, 體弱, 會傳染俾人, 人地又會傳染俾佢, 病緊心情又唔好返學都會扭計云云..... 既然醫生都咁講就再請多一日病假.....  雖然唔想斷左佢既進度不過真係冇辦法, 解釋俾小慈聽因為佢咳咳發燒唔駛返學時, 衰妹既反應係歡呼  @.@

星期二, 預備返學時竟然打風?!!  教育署一早宣佈朝早會改發 3 號風球, 我地返工時小慈仲訓緊

星期三, 風球黑格比來得快去得快, 尋晚 8 號風球今朝都仲有 3 號風球小慈又唔駛返學, 仲唔想我返工拖返我入屋話唔要 bye bye 添

今日星期四終於要返學喇~~ 竟然鬧鐘響 2 次小慈都聽唔到, 工人姐姐又由佢訓!?!  果然急急腳整醒小慈衰妹就扭計, 叫佢換衫返學仲大喊大叫: "唔要呀~~ 唔要換校服唔返學呀~~ "  我攬下佢又拍下佢膊頭安慰佢話返學好開心, 同小朋友一齊多謝天父食茶點, 老師又會講故事, 做 exercise, 又玩滑梯又坐車車砌大 lego..... 小慈本來成個人伏左係我膊頭度喊到好傷心, 但聽我講講下就收聲仲搭嘴話: "唔玩滑梯!  要排隊洗手, 溫希倫排隊羅!"  咁快記得同學仔個名返學都開心啦!  就係咁氹氹下就肯換校服, 自己揹書包, 揹功課袋仲帶埋枕頭返去訓覺.  跟住工人姐姐返學 look sad only, 冇喊了~~

2:30pm 打俾陳老師問小慈情況, 因為我唔知今日應該 3:30pm 定 4:30pm 接小慈放學?  陳老師話恩慈今日 ok 呀!  12:40pm 訓到 1:20pm, 醒左自己坐係床仔同老師傾計, 好乖.  只係一開始訓覺時未有枕頭, 又係替工老師去拍佢, 小慈唔熟個個老師先冇安全感大喊!  之後陳老師俾番枕頭佢攬住又去拍佢就好快訓著.  氹下佢都安靜, 好 ok 所以可以 4:30pm 放學!!!

感謝神!  本來我好擔心小慈尋晚咳已經訓得唔好, 係學校又訓咁少會好扭計添!  點知佢全日都好乖喎, 真係太好喇~~

沒有留言:

張貼留言