2008年9月2日 星期二

開學日

開學了~~~ 小慈返學了~~~  小慈人生中第一日返學啊~~~

8:30am 小慈已經醒左飲完奶奶, 我仲有時間幫佢執書包影下相, 仲錄影佢第一次著校服既情形添!  小慈心情好好, 知道我會陪佢返學識講:

"爸爸返工, 媽媽唔駛!"

我都好緊張呀, 學校只係俾家長陪 3 日, 真係唔知之後會點.....  見招拆招啦!


見證歷史時刻


書包大過人仔, 不過好輕架咋


要搭一個站馬鐵返學


返到學校要換波鞋, 又要洗手, 忙碌一輪先入到課室, 好多小朋友已經返到, 由出屋企門口一直都係自己揹書包, 人仔細細揹住個書包淨係見到佢兩隻腳真係好攪笑, 好似不勝負荷好辛苦咁, 揹住大大個龜殼!!  學校書包櫃貼住小慈張相 -- 郭恩慈西瓜組 ^^ 

而家先肯除書包放係櫃入面, 之前我話幫佢都話唔駛, 仲同我講: "小慈架!"


入角聽郭老師講故事, 小慈見到成班同學除鞋坐地墊竟然唔肯去要媽媽抱!  我唔肯抱佢就移動個 pat 坐我大脾!  Oh No~~~  點解又好似返豆芽組咁呀?!  絕對有小朋友排排坐恐懼症.....

講完故事郭老師請小朋友洗手食茶點, 小慈發爛渣箍住我唔肯去!  我同佢講媽媽係學校唔抱小慈, 仲話我對手污漕要去洗佢先尾隨我去, 但行 2 步又要我抱, 堅持唔抱佢就由廁所喊住返課室 @.@ 

最後係見到碟橙先肯收聲, 話: " orange 喎~~  小慈 blue 碟碟!  小朋友 yellow"  食茶點前要祈禱, 小慈好合作咁雙手合十咪曬眼, 跟住用叉仔食晒 4 片橙就開心番, 連水都飲晒 !  食完幫手收杯碟又好合作, 不過之後就唔肯玩大肌肉活動, 只肯企係我旁邊聽住音樂跳舞, 仲笑添!  有歌聽心情就好好


放學老師派小禮物同埋貼紙, 而家先識笑!  真係唔知係小慈慢熱定係安排太快呢?  好似岩岩先適應入角聽故事就要轉地方去洗手, 坐係課室一陣又話又去大肌肉.... 希望聽日好 d 啦, 老師都話最差唔係喊, 坐大脾攬住唔放先難攪啊~~~


沒有留言:

張貼留言