2008年9月27日 星期六

第一次開學校生日會

小慈夜晚咳, 訓得差, 半夜喊, 朝早又訓唔醒... 辛辛苦苦氹到佢出門口返學點知工人姐姐話佢 bye bye 完我地之後一直喊住行返學, 亦唔想入學校

放學老師有打電話俾我話小慈全日都喊!!   10:00am 食完早餐玩大肌肉已經喊唔肯玩, 拖住老師又指住門口叫姐姐示意想走.  陳老師見佢心情咁差俾枕頭佢攬住有番 d 安全感就好少少冇再喊.  今日學校生日會, N1 同 K1 合班玩遊戲, 玩聽指示跳入呼拉圈, 又聽鼓聲做律動, 小慈肯玩都有笑 (我想像緊佢攬住枕頭玩遊戲個樣)  仲有齊齊戴生日帽唱生日歌切蛋糕又有燒賣蟹柳食, 我聽到都覺得開心!  陳老師話小慈 enjoy 既, 不過今日同平時上堂唔同就冇左安全感!  今日訓覺有進步訓左個幾鐘, 估佢係因為唔舒服所以特別攰, 不過醒左去完廁所食茶點又喊, 又要俾個枕頭佢攬住!

陳老師仲要我為意下小慈咳既程度, 而家咳但有痰聲可能要再睇醫生, 仲有問我小慈係唔係體溫比較高 d?  成日摸佢手心都比較熱以為佢發燒但探熱又冇野.  老師真係細心咁都留意到!!  不過我估小慈係似我熱底, 手仔腳仔唔會凍冰冰個類人啦~

聽完陳老師個電話我真係好安心, 佢地真係好細心好留意小慈既進展呀!  一萬個放心

沒有留言:

張貼留言