2008年9月5日 星期五

Day 4 自己上堂了

Day 4 -- 小慈今日要自己上堂冇媽媽陪了!  我好緊張, 於是拖住爸爸又拖住小慈一齊祈禱, 希望天父幫助小慈平安渡過學校適應期!  基本上我知道小慈返學係開心架, 只係要習慣沒有媽媽的日子!

出門口了, 今日帶埋工人姐姐一齊熟習返學路線, 下星期一就由姐姐湊小慈了!  上學途中我同小慈講左 3 次: "一陣間自己返學, 學校有陳老師, 有小朋友陪小慈一齊玩, 媽媽好快就會接小慈放學, ok?"  3 次小慈都答我 ok

入到學校, 小慈好叻自己係鞋架羅鞋, 我幫佢換好鞋之後同佢講: "老師帶小慈去洗手手, 一陣媽媽黎接小慈, ok?"  小慈答我 ok 但跟手走去拖住工人姐姐!  Oh~~ 佢誤會左, 於是我講得再明確 d:

"小慈同老師去洗手, 一陣媽媽同埋姐姐黎接你, ok?" 

小慈又話 ok, 仲肯俾老師同埋嬸嬸拖住入課室放低書包!  我見佢肯行即刻帶工人姐姐一齊走!  有擔心, 不過我要學識放手!  同工人姐姐一齊去街市買餸, 呢邊街市價錢平好多種類又多!  以後都係叫姐姐送完小慈返學就係呢度買餸先

今日返 9am 要返 1 個半鐘, 我地都好早就坐係學校對開既公園等, 果然 10:20am 就見到班主任老師開門, 佢話小慈放完書包洗完手就已經搵媽媽, 跟住開始大喊!!   請佢係課室坐低冷靜下, 小慈由 9am 喊到 9:20am!  足足喊左 20 分鐘......  @.@

之後收左聲就肯食通粉早餐, 仲食晒!  跟住肯跟郭老師去跳熱身舞, 之後一直都係跟住郭老師, 10am 入課室食蘋果又食晒, 係有時坐係度諗諗下掛住媽媽就眼圈紅想喊, 但同佢講媽媽一陣黎接你就 ok 有忍住唔喊!  其他同學仔都有喊架, 有 d 仲喊左半個鐘, 真係辛苦晒老師!!

老師拖小慈出黎放學了!  小慈係玻璃門見到我好激動, 好大聲叫我, 但隔住度門佢心急想我抱就扁嘴想喊!  個樣好似好可憐, 好委屈咁...  駛唔駛咁呀, 衰妹?!  我即刻抱住佢講: "媽媽黎接你羅, 係唔係呀?  唔駛喊架!"  小慈想喊又想笑個樣好攪鬼, 一輪嘴咁講野, 自己戴住頂帽同我講:

"有 alligator, 有 elephant, 陳老師幫小慈戴!" 

我話佢食晒通粉又食晒蘋果好叻喎!  小慈又好自豪, 一路行一路都好開心仲唔肯除左頂動物帽, 見到同學仔不停 say Hello, 又叫人等埋佢咪走呀咁!  有承認自己喊, 仲話陳老師幫佢抹抹抹 (指抹眼淚) 

呢個星期小慈都仲未知咩叫返學, 下星期先係戲肉呢!  返學既新鮮感過左知道返學係咩一回事之後, 一要換校服就知佢真係鍾意定唔鍾意返學!  好緊張呀~~~ 

小慈喊左 20 分鐘係有 d 心痛, 不過已經比我想像中好!  小慈加油!!

沒有留言:

張貼留言