2008年9月9日 星期二

Day 6 工人姐姐湊返學

Day 6 返學, 今日由工人姐姐湊小慈搭火車返學, 好緊張呀!

一早工人姐姐幫小慈換校服又 ok 喎, 我同小慈講定今日爸爸媽媽要返工, 姐姐同小慈返學 ok?  小慈 '唔' 左我一聲表示知道, 仲自己入房羅書包準備出門口, 佢真係好鍾意個書包架, 自己由頭到尾揹住唔會除, 乖女~~

落到樓下 say goodbye, 小慈又好合作咁錫完我就走去錫埋爸爸, 揮手 bye bye 就拖住工人姐姐走, 超級乖!!   不過之後姐姐話返到學校小慈拉住佢唔肯入課室亦唔想換鞋大喊扭抱 @.@  姐姐不敢怠慢一有老師接手佢就走 (good!  我非常欣賞佢跟足我既做法!)

放學時小慈見到姐姐問: "媽媽呢?"  姐姐話媽媽返工佢又冇咩野, 表現開心!

1:00-3:00pm 可以俾家長打去學校搵老師既, 於是我打俾陳老師問下

陳老師話小慈今日好叻叻呀, 淨係返學時有少少眼濕濕, 之後所有野都肯跟, 花生醬三文治同橙都食晒, 冇問題, 仲字正腔圓識叫 "陳老師"~~~~  佢已經當陳老師係佢既水泡啦, 有一個依靠, 有安全感係好好多既!  陳老師仲話小慈成熟, 懂事, 好明白 d 野點做, 又跟得好好, 話小慈遲 d 再熟習學校既時間表知道幾點做咩就完全冇問題

聽到老師對小慈咁有信心我都好安慰, 竟然用成熟黎形容小慈真係好攪笑!  小慈係一個話一就一既小朋友黎架, 非常明白事理, 又肯表達自己, 多謝老師欣賞佢~~~

沒有留言:

張貼留言