2008年9月13日 星期六

Day 10 中秋節慶祝會

今日係學校既中秋節慶祝會, 小朋友可以著便服返去開 party, 不過非常怪異地要揹書包 !?   準備出門口時, 小慈同我講: "媽媽去街街!"   噢~~ 我都有諗過同小慈照著校服就係怕佢有混亂誤解, 問過陳老師佢又話著便服返學校開 party 開心 d, 每逢喜慶節日同埋每個月既生日會都會係咁安排, 冇計啦, 我照同小慈解釋但佢唔明, 先入為主地覺得換衫係去街著校服先係返學!  所以當我要佢揹書包時佢好抗拒, 係咁 bye bye 書包唔肯揹又話一陣先咁... 係樓下分手, 我幾驚佢要我同佢去街唔肯返學呀!  好在小慈都順灘, 不過由始至終都唔肯揹書包要工人姐姐羅住

我今日要去健康院做妊娠糖尿測試, 見時間岩我就去接小慈放學, 仲以為衰妹見到我會好驚喜, 點知佢冇咩反應!  但我就有機會同陳老師面談唔駛佢打電話俾我  :p   陳老師話小慈今日有喊呀!  唔係大喊, 係飲泣個隻!  可能今日返學程序唔同左, 要同 K1 夾班, 好多小朋友一齊開 party, 同平時唔一樣小慈有 d 唔適應, 所以一諗起就眼紅紅想喊, 但老師攬下佢, 抱佢係大脾坐下佢又 ok!  問佢喊係唔係因為掛住媽咪佢就話

"係掛住呀" 

不過老師叫佢做咩都肯做, 係一個好聽話既小朋友, 只係抑止唔到自己既情緒就會用喊黎表達自己既唔開心, 係好事黎既!  好過佢冇反應, 慢慢黎就好 ok

傻妹, 媽媽都想時時刻刻陪住你, 陪你長大啦!  雖然唔係秒秒鐘都見到對方, 但我心入面有你, 你心入面有我就得架喇!~~  不過呢個道理怕且佢要好大個先明白

回家路途上小慈已經回復真我, 又唱歌又周圍手指指好多野講,  佢話俾我聽其中一個燈籠係 octopus, 又話陳老師幫手拉架, 又話要俾爸爸同姐姐睇, 搭火車又要自己嘟八達通仲識問我羅野食, 俾左盒宅卡 B 佢就食到停唔到口, 開心晒~~


沒有留言:

張貼留言