2008年9月18日 星期四

假期後遺症

Day 11 -- 經過 3 日中秋節長假期節目多姿多彩, 小慈日日都對住我地開心到飛起已經對返學拋諸腦後!  果然一見到套校服就大叫 "No 呀~~~~~~~"  推工人姐姐走, 又推我入房唔俾我地幫佢換衫之餘仲大喊添!!  氹佢收左聲之後又冇咩野, 係返學個樣有 d 傷感, 工人姐姐話佢之後都冇喊, 陳老師又冇打俾我應該冇事掛?

點知小慈半夜大喊!!  姐姐抱住佢都係大喊叫媽媽!  3:40am 呀女~~  我都知我一出去接手就甩唔到身, 算啦, 橫掂聽到佢喊我都訓唔著架勒, 果然小慈公主一見到我已經飛身撲埋黎, 但我都係要佢收聲先抱佢, 攬住佢係梳化好快訓著, 小慈不停發開口夢, 我淨係聽得明個 No 字!  佢 No 咩我都唔知咁就係梳化訓天光....

Day 12 -- 同小慈講換衫返學媽媽換衫返工又即刻大喊!!  仲要今次點氹都喊!!  聞到佢屙左臭臭仲衰到唔肯換片!!  時間緊迫, 我地唯有使用暴力, 秋按住小慈雙手我按住小慈雙腳工人姐姐同佢抹 pat pat!  秋又喝佢, 我又喊打, 加埋小慈既大喊聲簡直亂七八糟慘不忍睹, 隔離屋可能已經報左警.....

好在小慈都仲會要 "媽媽抱", 佢有野求我就可以治佢!  終於都喊夠肯收聲, 我哦佢返學唔喊架, 換校服都唔喊架... 佢冷靜左又識答我 "知" "唔喊"..... 工人姐姐話佢 all the way look sad, 喊到眼腫腫冇里神氣

放學我忍唔住打俾陳老師講換校服大喊呢個問題!  陳老師話小慈叻左呢兩日返學冇喊冇眼紅紅又冇飲泣, 只係表現得緊張唔係好自然, 好被動唔係好 enjoy, 不過有 d 活動如聽故事做熱身就有開心笑, 唔講真係唔知佢唔肯換校服, 應承我會同佢傾下!  暫時全班 N1 都適應得幾好個個都冇喊, 好乖~~  係常規要 keep 因為佢地未知幾時做咩, 返左學 2 個星期有咁既表現陳老師已經好滿意

今日開始派 "功課袋", 入面會裝通告, 宗教書, 英文書等, 逢星期一會收手冊, 星期二會派番咁家長就會知道學校上一周教過咩野, 教左既野會吸一個紅色既 "已授" 印仔, 陳老師係會俾小朋友自己吸印仔既, 唔怪得小慈成日叫 "小慈吸" 啦!

另外問下小慈係學校既食飯情況, 陳老師話小慈係受氹既小朋友, 食飯食食下會停左, 等下又望下人咁, 要老師餵飯, 自己唔會主動食, 但老師餵就會食晒細半碗飯同埋飲晒半碗湯, 飲湯最叻!

聽日開始要係學校訓覺, 陳老師都覺得小慈可以, 問小慈訓覺要唔要輔助工具?  我咪答佢有個枕頭仔羅!  老師就請我地記得帶埋枕頭返學等佢有安全感, 就算佢唔肯訓, 訓唔著, 老師都有方法氹佢既! 

好緊張呀~~ 希望小慈 ok 啦~~

沒有留言:

張貼留言