2008年9月6日 星期六

Day 5 返學 1.5 小時

今日星期五, 因為落大雨改由爸爸出車送小慈返學, 出門口前已經心理輔導左小慈話返學有陳老師, 有小朋友一齊玩, 媽媽同工人姐姐一陣黎接你云云.....  小慈有答 OK, 點知落車 bye bye 爸爸就開始扭計!

入到課室要換鞋, 小慈已經喊住將對鞋質番入鞋架仲扭我抱, 我話係學校唔抱就喊得仲厲害! 

有個老師埋黎同我講一陣先幫佢換鞋, 而家抱小慈入課室先問我 ok 唔 ok?  我梗 ok 啦!  頭先我見冇老師幫手我先氹小慈之麻, 如果放低佢就走得我一早走左

於是老師抱起小慈同佢講: "媽媽一陣黎接你, bye bye 媽媽先, kiss 媽媽啦!"  小慈又肯喊住 goodbye kiss 我同揮手 bye bye 喎!  於是我同工人姐姐轉身走, 10:10am 又返去學校門口等, 果然 10:18am 就開門

班主任郭老師話: "慈慈一入班房已經冇喊!  肯食早餐雞蛋三文治, 咩都肯做, 又食晒提子, 好好呀!  今日好叻呀!"  真係估唔到我地一轉背小慈已經冇喊! 

第 2 日只係喊左 5 分鐘, 有進步啦!!!   之後陳老師拖小慈出黎, 小慈見到我地好緊張指住, 但係開心樣黎既, 同尋日想喊個樣已經好唔同, 我專登用相機錄低左佢既表情  ^^

陳老師話小慈好多野講, 今朝不停講 "媽媽 kiss 羅" 應該係指同我 goodbye kiss ^8^  再讚多佢一次話佢喊左一陣就好快收聲, 好叻!  小慈自己就指住個心口張 Pooh 貼紙係咁講:

"Pooh Pooh 陳老師俾羅!" 

表現得好開心我都引以為榮呀!感謝神垂聽禱告, 希望星期一返學唔會咩都唔記得晒啦!  仲有姐姐湊返學放學希望佢攪得掂.... PRAY!

沒有留言:

張貼留言