2010年6月19日 星期六

大成功!!

今日係小慈第三堂畫班, 為左俾佢認真看待呢個畫班, 我又出招買左個 Elmo 袋俾小慈裝住自己既畫簿, 畫筆, 水樽, 外套, 仲要佢自己拎住!  小慈今日狀態好好, 一早已經話自己好勇敢唔駛媽媽陪, 見到個 Elmo 袋雙倍開心  :)


去到見到 Miss Wong, 非常忙碌咁為 Miss Wong 展示佢袋入面既鉛筆擦膠顏色筆, 我同佢 bye bye 都唔得閒理我, 於是, 我就關門行出課室, 真係 1 分鐘都唔駛我陪呀 ^^

都怕佢反口, 於是我 15 分鐘後又返去裝下, 見到課室門仲係關埋應該冇事, 應承左小慈我會係課室出面等佢, 於是落堂前 5 分鐘我已經返去等, 今次開左門喎!  小慈坐個個位見唔到我但我見到佢, 佢表現得非常自在, 笑得好靚表情多多, 同攪笑兩姊妹仲有講有笑添!  真係太好喇~~~~  


今次轉左俾小慈用細蠟筆油顏色即刻冇出界靚左好多, 叻女!!


Well Done 小慈!!!

沒有留言:

張貼留言