2010年6月10日 星期四

弟弟要波波

今晚帶完小慈上音樂班返屋企時, 爸爸同我講: "弟弟好犀利識講句子呀!  佢要波波, 我問佢邊個要呀?  弟弟就講 "弟弟要波波" ~~  係個要字發音唔係太正, 但都好勁呀!"

我: "係?!"  即刻捉弟弟測試下先 ^^

我: "弟弟, 波波呢?  要唔要呀?"  

弟弟即刻話 "弟弟要" 然後走去搵波仲踢一腳

厲害~~ 厲害~~  果然第二胎有家姐哥哥做模仿對象係聰明又醒 d


弟弟一直都係一個好學生, 肯坐定定望住人, 人講咩佢又跟口水尾講就學得好快!  佢仲識

- 講 "媽媽抱抱 please"

- 講 "I'm sorry" (為氹人開心係會加埋飛吻拍手 Yeah~~~)

- 非常鍾意打開所有有門 or 有蓋既野, 會收埋玩具入去又羅番出黎講 "open / close"

- 好怕人吱佢, 我吱到停唔到手時佢會大叫: "No 吱~~~~"  :DDDD

- 餐餐都要抱住佢坐我大脾攪到我要單手食飯, 要佢落地佢會講: "No Down~~~"

- 講 "姐姐 cook, 弟弟 stay" (唔俾佢入廚房, 要佢企係廚房門口等)

- 講 "弟弟 um 湯湯 / 包包 / 餅餅 / 水水 / juice / apple / 飯飯 / 菜菜 / ice-cream / cookies / 面面 / sausage" 指定晒要食咩架

- 講 "叔叔 walk / 哥哥 run / 弟弟 up / 小慈 jump / 媽媽乞嚏 / 爸爸 brush (擦牙)"

- 動物名稱近來仲學識講 "turtle, penguin, kangaroo, polar bear, a wolf, a fish, whale"


18 個月有咁既表達能力, 爸爸媽媽俾 10 個叻你呀, 弟弟  ^8^

沒有留言:

張貼留言