2010年6月22日 星期二

7 年之癢

今日係我同秋秋結婚 7 周年紀念!!  傳聞中既 7 年之癢應該係由今日開始 :D

但我同秋秋既感覺就係 "下?!  7 年架拿?  咁快既?"

講真, 咁多年黎我同秋秋既感情生活無風無浪, 平靜安穩, 所謂輕舟已過萬重山, 我地視自己為有福之人呢!  感謝神 ^^ 

今晚又同秋秋去食餐勁既, 揀左尖沙咀麗景酒店咖啡亭, 佢地做緊豪華亞拉斯加海鮮自助晚餐, 有我最鍾意既亞拉斯加蟹腳, Parma Ham 同埋即開生蠔, 勁岩我地食!  第一次黎呢間酒店, 差 d 盪失路, 酒店細細但樓底高, 都算舒服


基本上我今晚就係主攻呢張枱, d 蟹腳有 2 隻手指咁粗, 好甜好鮮味, 我覺得好食過 Conrad 同埋文華東方添, 仲有源源不絕既供應真係太好, 完全唔駛爭食


Parma Ham 略咸, 一定要夾蜜瓜哈密瓜食


食到好飽返屋企兩隻豬仔都仲未訓, 影張全家幅先


小慈小明, 多謝你地令到我同秋秋既婚姻生活更完美, 更加懂得愛與被愛 ^8^

今日好開心!  I love you 秋秋!


沒有留言:

張貼留言